piatok, 22. marca 2013

Čo viac si priať?

Ahojte!
Konečne piatok a dokonca aký. Hneď ako som prišla zo školy ma čakalo príjemné prekvapenie v podobe oznámenia výhry v predjarnej giveaway na blogu u eM http://emeverydaylife.blogspot.sk/2013/03/1-giveaway-vitezem-se-stavaa-specialni.html .
Musím si povedať, že mám asi šťastie. Neviem si to vysvetliť ináč, pretože tu ani nie som dlho, len som skúsila šťastie, no a hneď vyšlo. Ďakujem eM a možno nejakým nadprirodzeným silám, ktorým vďačím za výhru. Balíček budem netrpezlivo očakávať. Naozaj pekný záver týždňa :)

Predvčerom som taktiež skúšala vyhrať testovanie nového laku od Gabrielle Salvete na ich stránkach, no pravdepodobne som sa nevmestila do prvej 100-vky. Trošku sa to dalo čakať, niektoré ženské čo tam písali boli ozaj "crazy" :D Ale ten lak si najskôr aj tak kúpim, keď bude v predaji, pretože každá jedna recenzia, ktorú som zatiaľ prečítala bola super. 

Teraz si idem vychutnať relax a dobrý pocit z tohto piatku tým, že si pri káve pozriem novú časť PLL a aj TVD hoci to už vážne pozerám viac-menej zo zvyku. Neskôr možno hodím aj ďalší článok, konečne by bodlo aj niečo z iného súdka než len tieto moje vykecávačky. Idem na to :)



3 komentáre:

  1. Jsem ráda Angelity, že jsem Tě mohla potěšit Tví andělé stáli při Tobě, jistě si výhru zasloužíš...Jak už jsem psala pošlu balíček hned v pondělí, ale opravdu netuším, jak dlouho bude putovat. prosím napiš mi na email až ho dostaneš. Těším se na Tvůj článek o rozbalování balíčku :).
    Ty laky od Salvete vypadají fakt dobře, určitě bych si taky vybrala. Užij si krásný pátek, víkend a relax.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem ti k výhre :) So Salvete mám skúsenosti len ohľadom čiernej ceruzky na oči a musím povedať, že pre mňa je to niečo ako Miss Sporty, len sa menej často a pomalšie rozmazáva :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty laky vypadají vážně dobře! Zatim mam chuť je vyzkoušet všechny, jsou krásný!:)

    OdpovedaťOdstrániť