nedeľa, 17. marca 2013

Gone So Fast

Zdravím! 
Pozerám a už je nedeľa. Nechápem kde som nechala všetok ten čas cez víkend. Pomaly ani neviem čo som robila (samozrejme, že viem :D ) a už je tu zase nedeľa a potrebujem sa učiť na ďalší týždeň v škole. Nemám dobrý pocit, že som tento týždeň zanedbala prípravu na príjmačky, no na druhej strane som už potrebovala ten relax a uvoľnenie. Tak som si proste dopriala :)


Piatok využívam zväčša na to aby som si pozrela nové časti seriálov čo sledujem. PLL a TVD. Všetko je to už všade také popletené. Niektoré seriály by radšej mali skončiť v tom najlepšom a nepridávať si zbytočne viac častí, ktorými sa len celá myšlienka pokazí. Nevravím, že je to prípad týchto, no nábeh to má. Nemyslíte? A mimochodom, čím ďalej tým viac nenávidím "Delenu" :D Mám ja ale problémy, viem...

Premýšľala som, že by som urobila uvítaciu giveaway na taký začiatok blogu, aby sa proste rozbehol. Neviem či s tým ešte počkať a začať s recenziami a inými článkami alebo to spraviť hneď. Musím sa rozhodnúť, možno pomôže aj iný názor tak budem rada ak ho vyjadríte v komentároch ;)






4 komentáre:

  1. Taky jsem místo učení na maturitu celý víkend prolenošila. O to víc musím tenhle víkend máknout! Jinak TVD už mě pěkně štve, poslední díl mě moc nebavil a tak nějak mě to celkově přestává bavit. Ale za to PLL je docela jízda! Škoda, že to bude teďko končit a my zase budeme muset čekat na další řadu .. :( :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne, keď sa tam už pomieša všetko so všetkým dokopy a strácam sa v tom je to zlé, presne tak je to v TVD :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já bych se taky měla učit, ale vždycky si najdu milión věcí okolo, abych to nemusela dělat. :)

    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Súhlasím, ja už od začiatku tejto série TVD neznášam Delenu. Už som viac na strane Stefana a pritom som ho nikdy nemala rada. Elena mi je zasa nesympatická, ale to mi nikdy dlho nevydržalo, ak som ju mala niekedy rada :D.
    Skorej mi je ľúto Caroline.
    TVD ma bavilo tak do 3.série, teraz to ide čím ďalej, tým horšie. Už ani neviem, prečo to sledujem, asi len zo zvyku :D

    OdpovedaťOdstrániť