štvrtok, 28. marca 2013

Jarný balíček by eM

Ahojte!

Včera mi do schránky doputoval balíček, ktorý som vyhrala v giveaway na blogu u eMhttp://emeverydaylife.blogspot.sk/ ). Už som sa nemohla dočkať čo v ňom nájdem a akonáhle som ho mala doma v rukách, pustila som sa do otvárania.



Bol krásne zabalený, ružovo-fialový a ako prvý krok som si prečítala list od eM, kde uviedla všetko čo v ňom nájdem. Každým ďalším bodom som sa tešila stále viac. Dokopy ma čakalo 8 jarných prekvapení. Celý balíček bol zladený do takej jarnej témy a tak idem zaradom.

1. Sprchový gél Playboy - Play It Sexy - pre niekoho príliš sladká vôňa, no pre mňa presne to čo sa mi páči. Milujem sladké vôňe a toto je práve jedna z tých, ktoré môžem.

2. Essence limitovaná lícenka Hugs & Kisses - musím sa priznať, že Essence kozmetiku som doteraz nevlastnila ani jeden kus :) Neskúšala som ešte, farba je veľmi jemnučká ružová, taká jarná. V najbližšom čase sa na ňu pozriem lepšie.

3. Výber čajíkov na jarné obdobie - veľká radosť! :D Zbožňujem čaje pri takom chladnejšom počasí a to nás ešte podľa mňa čaká. Aspoň si to spríjemním.

4. Čokoládky - tento balíček je vážne rôznorodý. Veľkonočné vajíčka, pochutnám si na nich náročky v pondelok :D

5. Lak na nechty NYC - odtieň 264 Lincoln Square Lavender - cena, ktorá bola známa dopredu. Bolo mi jedno aký odtieň z dvoch ponúkaných dostanem pretože obidve sa mi páčili rovnako a dnes si aj nechty nalakujem. Po včerajšej nočnej musím trocha skryť moje polámané nechty. Regenerácia zas bude trvať...:(

6. Náušnice "Dotyk perly" - normálne sa mi až nechcelo veriť, že je to vlastný výroba. Týmto eM obdivujem, že má vôbec nervy a samozrejme talent na takúto prácičku. Fialovo - perleťové náušnice. Typ takýchto visiacich náušníc síce práve ja nenosím, no určite sa raz nájde príležitosť kedy padnú vhod, prípadne podarujem ďalej :)

7. Dekoračné, ručne vyrobené levanduľové mydlo - najprv som pozerala čo to vlastne je. Myslela som si, že ide o nejakú dekoratívnu sošku alebo čo a potom keď som prečítala popis, som si povedala : "Preboha, fakt! " :D Ja som asi ešte krajšie a detailnejšie prepracované mydlo nevidela. Vôňa je neskutočne intenzívna, stále premýšľam kde ho čo najlepšie dať.

8. Jarné zapichovátko - Vtáčik - ten potešil hlavne mamkinu orchideu. Má rada všelijaké ozdôbky a dekorácie tak toto zapichovátko si svoje miesto u nej našlo hneď.


Nakoniec ešte raz ďakujem eM za krásnu cenu na jarné obdobie. Prajem jej blogu veľa úspechov a teším sa na ďalšie články. Určite si ich nenechám ujsť.

4 komentáre:

  1. gratulujem k výhre,ten balíček vyzerá skvele!:) .. tiež ťa už sledujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. téda balíček bych si nechala taky líbit :D já to s tím volnem od učení beru zpátky, zítra fyčím na doučko z matiky takže nádhera:/:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Angelity, jsem moc ráda, že sis v balíčku vybrala "to své" a ostatní věcičky třeba podarovala nebo podaruješ. Přeji Ti co nekrásnější jaro!!!!

    OdpovedaťOdstrániť