nedeľa, 24. marca 2013

Meet Rimmel

Zdravím! Tak narýchlo som si pre vás prichystala takú malú vsuvku. Článok o kozmetike Rimmel London.


Prečo práve Rimmel ?

Nedávno som narazila na internetovú stránku Rimmel a hneď ma upútalo množstvo výhod, súťaží, vlastných blogov a pod. Takisto som sa trochu oboznámila s produktmi a za pár dní som v drogériách nepátrala po ničom inom ako po rúži Kate Moss, ktorá je taktiež hlavnou tvárou celej spoločnosti. Celkovo s kozmetikou Rimmel nemám vôbec bohaté skúsenosti hlavne preto, lebo som zvykla byť ten typ, ktorý stále kupoval to isté - niečo osvedčené. Až teraz sa to zmenilo a sama nechápem prečo som tak neurobila skôr. To moje "osvedčené" sa neraz teraz ukazuje ako horšie.

O Rimmel London 

Kozmetická značka Rimmel má za sebou dlhú históriu. V roku 1834 začal Eugene Rimmel predávať rôzne kozmetické prípravky, čím sa dostal do povedomia ľudí a neskôr sa stal dokonca vrchným dodávateľom pre kráľovnú. Pretože sa stále pohyboval v tejto oblasti, začal rozmýšľať nad tým, ako uľahčiť ženám líčenie. Ženy v tej dobe používali obyčajný navlhčený uhlík, ktorým na riasy naniesli čiernu farbu. Preto Eugene Rimmel prišiel s jeho najslávnejším vynálezom, ktorým bola riasenka. Meno Rimmel sa tak vlastne stalo synonymom pre výraz riasenka v niekoľkých jazykoch.
Tvárou Riasenky je Kate Moss. Rimmel si obľúbila už na začiatku svojej kariéry a keď bola neskôr požiadaná, aby sa stala tvárou tejto značky, rada súhlasila. 


Slávny rúž
Ako som spomínala rúž by Kate B je jedným z najvyhľadávanejších a najlepšie hodnotením produktom značky. Konkrétne ja, vlastním odtieň 14 (silnejší nude dá sa povedať) a nemám výhrady. Pigmentácia, vôňa, žiadny umelý pocit na perách. Jediným mínusom je možno nie najlepšia výdrž, no ak ho šupnete do kabelky môžete ho mať na perách celý deň :) 


Nemôžem však zabudnúť ani na široký výber riaseniek, pretože aj tie stoja za zmienku ak hovoríme o Rimmel. Ako ste si prečítali, samotný zakladateľ tejto úspešnej spoločnosti takto uľahčil a hlavne skrášlil život ženám a pritom mnohé o tom doteraz vôbec nevedia (veď aj ja som k nim parila :D ). Sama už dlhý čas pokukujem po jednej z nich - Glam´eyes a blíži sa možno aj vhodný čas zaobstarať si novú. Uvidíme, či to bude práve táto.





5 komentárov:

  1. Ja mám skúsenosť len so špirálou, dokonca aj moja mama ju používa a tiež je s ňou spokojná.
    Rúž v takej farbe by bol pre mňa naozaj nudný, ja by som si skorej červený, ale ty si blondínka, tebe sa určite hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já nemám od Rimmelu snad nic .. nějak mě moc jejich věci nezaujaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Angelity, já občas na svém blogu značku Rimmel kritizuju (hlavně stíny a tvářenku), ale mám také věci, které fungujou bezvadně a klidně si je koupím znovu - určitě to je automatická tužka na oči Exaggerate a právě Glam´Eyes řasenka - pokud Tě něco z toho zajímá můžeš si o tom přečíst u mě. Krásný týden!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já už dlouho chodím v drogerii kolem rtěnek Kate Moss jako mlsná kočka, ale zatím se pořád držím, i když na ně všichni všude pějí samou chválu. Otázka je, jak dlouho to takhle ještě vydržím. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiež mám rúž od Kate a je úžasný:)

    OdpovedaťOdstrániť