nedeľa, 31. marca 2013

Menšia uvítacia GIVEAWAY

Ahojte!
Síce tu som už zopár dní, tak giveaway robím až teraz (zamýšľam sa nad tým "už" - ??? ) Rozhodla som sa, že to skúsim s doplnkami. Pôvodne som mala naplánovaný nejaký krém alebo špirálu s náramkom, no to si odložím na druhý krát. Začínam tak pomaly. Dúfam, že sa vás zapojí aspoň zopár a teraz mi už nezostáva nič iné ako popriať šťastie všetkým, ktorí sa plánujú zapojiť :)

Čo môžete získať?

Vybrala som kovový - zlatý náramok na ruku + 2 páry náušníc z GATE-u. Keďže sa mi tam ešte jeden pár vmestil pridala som klasické perličky. Tie sú z New Yorker-u.

Čo stačí urobiť? 
Keďže je blog vo vývoji je jasné, že potrebuje trošku dospieť. Podmienky:
1. Byť followerom tohto blogu cez GFC ( kliknúť na "Pripojiť sa k tejto lokalite" v paneli napravo)
2. Napísať komentár s vašim e-mailom aby som vás dokázala skontaktovať.

A to je všetko. Ak pridáte do komentáru zopár písmen navyše, len sa poteším. Koniec giveaway bude o 3 týždne, t.j. 21.4.2013. Víťaza vyberiem klasickým žrebovaním :) Veľa šťastia!


35 komentárov:

  1. Úžasná giveaway! Sleduju tě už delší dobu. A moc děkuju za komentář na mém blogu! Strašně mě potěšil. :)
    srbova.lucie@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak sme sa nakoniec dočkali! Myslím si, že ceny si vybrala úplne úžasné, určite potešia každú mladú babu :)

    kristinanemila@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nezvyknem sa do ničoho zapájať, ale teraz to asi vyskúšam :D. Takže stačí ťa len navštevovať? :)

    21lucka88@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj keď ja v tejto oblasti nemám štastie neprestanem skúšat :) a ps : krásny blog ...

    cedeckoabc@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super giveaway,, dakujem za pozvanie veľmi si ma potešila

    radoslavastrbkova@cemtrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Saska.golova@gmail.com. ...ďakujem za pozvanie na giveaway:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne doplnky v GA ;) Dúfam, že sa aj na mňa niekedy usmeje šťastie a niečo vyhrám...
    katinka.slezakova2@gmail.com

    zároveň ťa pozývam na svoj blog :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty náušničky jsou moc hezký :))

    Marky.24@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já už tě sleduji, tak napíšu jen maila:) tiefenbacherova.denisa@seznam.cz, proč nezkusit štěstí, že:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Děkujii za pozvání :))

    timcenkova.n@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Len nedávno som sa zapojila do jednej giveaway, tak prečo neskúsiť šťastie znovu? :) Followujem, teším sa, lyanellebeast@gmail.com :3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tak podme do toho :)

    keida1982@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Milá Angelity, tak Ti přeji ať Tvůj mladý blog získá především věrné čtenáře...
    A jdu se taky přidat, ať Tě podpořím - členem už jsem: mfrohlichova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ďakujem za pozvanie blog sledujem :) Môj email: lubka272@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super giveaway! ty bílé růžičky jsou nádherné! :) Přidávám se na gfc jako petra lorietta ;) můj mail: petralorietta@gmail.com

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To je moc pěkná GA:))
    barabursikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ďakujem za pozvanie, máš pekný blog :)
    Sledujem ako Simona
    sima.slosarova@gmail.com
    Nemôžem sa nezapojiť, ja náušnice milujem a je mi jedno aké. No a samozrejme aj doplnky milujem, takže taký náramok je skvelá voľba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. email- sisa2217@gmail.com
    už sa teším ako to dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ďakujem za pozvanie na tvoj blog, je skvelý :)
    petrickova.katka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ďakujem za pozvanie,som rada že si napísala :D Držím s blogom palce ;)
    Mail foxilady38@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jáj,máš krásný blog :)
    michaela.vavrekovaa@gmail.com
    www.beautiful-me-you.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ďakujem za pozvanie :)
    nataly.kukova@gmail.com

    pozývam vás na blog www.natalyburtonweb.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Jé, ty náušnice jsou moc hezké :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Musím se přiznat,že jsem všechny náušnice postrácela..Mám od každé jen jednu,takže začínám třídit,hledat a rozšiřovat sbírku náušnic a tyhle tam ještě nejsou,takže by mi udělali velkou radost :)).
    naty.sweett@gmail.com
    GFC Naty Sweet

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Jsem moc ráda, že se můžu stát tvým čtenářem. Líbí se mi tu :)!
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Krásna GA :)) sleduji už delší dobu
    barrusicka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. pekné darčeky :)
    katarina695@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Som si povedala, že skúsim, však čo :D
    mail je: tazka.veronika@gmail.com
    Inak tvoj blog poznám, aj ten predtým, len som sa teraz dostala do akejsi blogovej nečinnosti, ktorá trvá doosť dlho :) Tvoje články sú však super, pretože vždy sa tam nájde nejaká pointa, čo sa mi zdá v poslednom čase dosť vzácne na všelijakých blogových doménach :) Držím ti palce

    OdpovedaťOdstrániť