štvrtok, 21. marca 2013

Nejak to uteká

Ahojte! Smejem sa na tom ako mi pribúda počet followerov priamo úmerne s počtom článkov. Ďakujem Vám! :) Začiatky sú vždy ťažké, možno po menšej giveaway, ktorú chystám to tu ožije viac. O tom potom.

Štvrtky v škole mávam divoké. Chodím na 1. , 4. a 7. hodinu, akože...kde sme? Dnes som to teda vzdala a ostala som po tej 1. už doma (potom som si trocha zanadávala, že som šla na prvú a nepospala si ďalej :D ). Ten čas doma som aspoň využila na prepísanie nejakých látok čo mi chýbali a pod. a taktiež na zabitie času na internete. Potom som si urobila cestovinový šalát so zeleninou, najedla sa a opäť učenie. Niekedy mám pocit, že moja hlava váži viac kíl ako ja kompletne.



Posledné dni pátram po novom foťáku. Nechcem nič profesionálne ani pod. len nejaký schopný, funkčný, malý a šikovný digitálny fotoaparát, ktorý pôjde lepšie než môj starý (a vlastne všetko bude lepšie než ten môj starý). Problém je v tom, že chcem asi veľa muziky za málo peňazí. Ak by som sa mala rozhodovať ako 80% žien tak beriem proste ten čo sa mi najviac páči (úprimne, asi aj tu by som mala ešte problém :D ) aale ja chcem hlavne nejaký, ktorý bude dobre fotiť makro. Neviem na aké parametre presne pozerať, no zopár kandidátov mám.

Canon PowerShot A2300

- moja prvá voľba, no po menšom skúmaní a zistení že nemá stabilizátor obrazu ( hej, nemám šajnu čo to presne je ale znie to tak že "stabilizátor" to bude niečo s presným obrazom ) som sa začala obzerať po iných...aj napriek dobrým recenziám

Panasonic Lumix DMC-FS40

- menej megapixelov (Canon mal 16 Mpx), makro od 5cm stabilizátor by mal mať len ja mne sa akosi nepozdáva 

OLYMPUS VG-160

- pri tomto som našla makro od 7cm, dosť sa mi páči dizajn s kovovým telom a HD

Zaujímalo by ma aj či je vlastne viac Mpx výhoda alebo môže byť naopak. Normálne obdivujem tých, ktorí sa do všetkých tých pojmov vyznajú. Ako pozerám parametre tak sa slušne strácam.

Ako ste na tom vy? Máte zrkadlovky alebo si vystačíte s málom? :)





8 komentárov:

  1. Přeju hodně štěstí s blogem.:) Já mám ve škole taky šílený rozvrh. většinou mám mezi hodiny třeba 5 hodin volno.

    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja osobne sa do foťákov príliš nevyznám, som rada, keď tam viem nejaké veci nastaviť, ale inak foťáky nerieším,mám jeden spoločný s rodičmi, ale oni ho ani nevyužívaj... takže ti žiaľ nepomôžem :D.
    My v piatok chodíme do školy na 10:20 a končíme o 13.55...vždy nepríde aspoň polovica triedy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Angelity, konečně jsem mohla navštívit Tvůj blog a jak tak čtu máme společné zájmy - makro fotografii. Hodně muziky za málo peněz, to je vždycky problém a vidím, že vybíráš z kompaktů. Já měla dlouho kompakt Lumix Panasonic, s tím jsem se učila dělat první makra (teď už ho má dcera). Zrovna plánuji na příští týden článek o makro fotce a o tom čím fotím já. Tak se přijď podívat. Já osobně mám Olympus a ten miluju, takže Lumix a Olympus Ti doporučuju, ale nečekej od nich makro zázraky - to umí jen zrcadlovka s makro objektivem :). Užij si svou výhru - v pondělí ji pošlu - nevím, jak dlouho bude na Slovensko putovat - snad dojde v pořádku. Jo a ten pocit, že moje hlava váží víc než já celá dohromady, to jsi napsala pěkně - to mám často, častěji než bych chtěla....Pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ďakujem aj za informácie, nakoniec som si už dnes objednala fotoaparát, ktorý som nezaradila ani k týmto kandidátom :D Napíšem v najbližšom kecacom článku :)

      Odstrániť
  4. Ja som si kupila canon powershoot - neviem presne aky typ, ale foti dokonale, a najlepsie na tom je ze foti pod vodou <3 mne dokonale staci a ludia hovoria ze si ani nevsimli rozdiel medzi kvalitou fotiek mojho fotaka a zrkadlovky :))))))
    www.myfashion-and-me.blogsot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja používam na makro Olympus XZ-1 a som s ním maximálne spokojná :) Ja teda nie som extra veľký fotograf, fotím len svoje nechty na blog, ale makro je pre mňa dôležité, takže keď chceš vidieť fotky s ním, kukni na môj blog ;) Ešte aj dizajn toho foťáku je dokonalý, mám ho v striebornej farbe a páči sa mi nesktuočne :) U mňa je totižto tiež jedným z rozhodujúcich parametrov dizajn, bohužiaľ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj už máš foťák ? Môžem ti ponúknuť jeden skvelý fotoaparát..

    OdpovedaťOdstrániť