utorok, 19. marca 2013

Ombre nails tutorial

Ahojte!
Trošku oprášim tento článok z môjho predchádzajúceho blogu. Momentálne nemám poriadny foťák a plánujem kúpiť nový aby robil poriadne fotky a aj z toho dôvodu tu ešte poriadne nepridávam hoci doma mám novej kozmetiky až až. Tak pustime sa aspoň do tohto.


Povedala som si, že konečne skúsim tú metódu lakovania nechtov, na ktorú sa používa navlhčená hubka. Našla som si na youtube schopný tutoriál a pustila sa do toho. Nezvolila som si najlepšie farby, no aj tak som spokojná a dokonca mi to prišlo ešte aj rýchlejšie ako klasické lakovanie nechtov.

Skúšali ste túto metódu už aj vy?


Dievča vo videu použilo super fraby. Ozaj také letné. Ja som mala len 2 a to kontrastné ale nabudúce  sa chystám použiť už viac odtieňov.
Ja som teda použila:
Podkladový lak - Zpevňovač nechtu od Four Seasons ( dostupný v lekárňach a vrelo ho odporúčam)

1. farebný lak - Miss Selene odtieň č.205 - tieto maličké laky od Miss Selene mám rada, sú lacné, je ich málo čiže stihnem spotrebovať kým mi zaschnú a majú veľké množstvo rôznych odtieňov (nájdete ho napr. v drogériách Teta)

2. farebný lak - Queen Star TREND č. 147 - dlho som hľadala kvalitný zlatý lak na nechty a tento mi akoby spadol z neba, využívam ho veľmi často (laky Queen Star nájdete napr. na stránke www.queenstar.sk ale aj vo vybraných drogériách)

Prekrývací lak (priesvitný) - na dokončenie už nepoužívam Zpevňovač nechtu aj keď je priesvitný, pretože si ho radšej šetrím. Tú používam AVON - peeling and brightless solver. Nepoužívam ho k efektu, na ktorý je určený, t.j. peeling pretože podľa mňa nezaberá a tak mi poslúži aspoň takto.

Odlakovač Cien - je z Lidl, praktické balenie, ktoré si dávkujete na vatový tampónik stlačením a na odlakovač celkom príjemne vonia (alebo "vonia" keďže predsa ide o odlakovač :D )

+ vatové tyčinky, hubka (ja som doma mala len klasickú kuchynskú a poslúžila perfektne)



No a výsledný efekt...

(fotka sa nevydarilo extra ostro ale aspoň niečo)







4 komentáre:

  1. Zkoušela jsem, povedlo se, ale na mých nehtech se mi to moc nelíbí :) Za to na ostatních to vypadá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a vysledny efekt ladi s farbou mobilu :)) dik za tip... urcite vyskusam..

    som novou sledovatelkou... budem rada, ak sa aj Ty stanes mojou..si vitana :)

    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ombre se mi tak trošku udělalo na vlasech z odrůstající barvy.:D

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow, velmi pekne aj tie tvoje aj z videa. zatial som neskusala no teraz mam uplne kratke nechty, ale ked podrastu, skusim :)

    OdpovedaťOdstrániť