utorok, 26. marca 2013

Už len jeden deň

Ahojte!
Len jeden deň ostáva do ako-takého oddychu. Prázdniny , cez ktoré opäť máločo stihnem a urobím si milión plánov a budem na nich nadávať. Radšej nemyslím na to čo bude. Dnes mi prišiel fotoaparát, ktorý som si objednala cez víkend. Nakoniec som si nezvolila ani jeden z tých, o ktorých som sem písala ale celkom iný. Mal super recenzie, makro bolo porovnávané k makru pri zrkadlovkách no tak to som už teda riadne zvedavá, pretože som ho objavila na poslednej internetovej stránke kde bol dostupný. Posledný kus za výpredajovú cenu. Na druhý deň som ho potom objavila aj  na inej stránke len o raz drahší (fúúh).


Momentálne sa mi už pekne nabíja. Ľúto mi prišlo akurát to, že bola len modrá farba. Aaale to je asi najmenej podstatná vec :) Teším sa tak či tak.

Zapojila som sa do ďalšej súťaže s Gabriella Salvete ( ja už ani neviem kde všade som sa zapojila) s mojou fotografiou a teraz mám maličkú nádej, ktorá ma živí a našepkáva, že sa možno pošťastí získať riasenku. Čo poviete? 

Bohužiaľ ale musím povedať, že som sklamaná z riasenky NEW Volume. Kúpila som si ju včera, nebola drahá a váhala som či vyhodím peniaze za lak alebo za ňu. Mala som si vybrať radšej ten lak... O riasenke sa chystám napísať aj recenziu (ako o mnohých iných produktoch) a keďže už mám aj fotoaparát, snáď to bude čoskoro :)

Chcela som sa ešte pochváliť pizzou čo som mala cez víkend. Lepšia ako z pizzerie!!! 

Ako tak pozerám na tie fotky, zas som hladná....


5 komentárov:

  1. No i já dostala chuť na pizzu :). Gratuluju k novému foťáku, jsem zvědavá, co na něho budeš říkat a už se těším na Tvé fotky i recenze - modrá je dobrá :).....A fotečka z kabelky je taky pěkná, tak držím pěsti ať se zadaří....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, domaco vyrobená pizza je najlepšia pizza!
    Keď už hovoríš o súťažiach a giveaway, tak mám pocit, že som asi už v každej :D Držím ti palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten foták vypadá fakt dobre, mne by farba vôbec neprekážala, keďže moja obľúbená je práve modrá..A za koľko si ho vlastne kúpila?

    Aj moja sestra zvykne robiť pizzu, a chutí lepšie ako niektoré, ktoré si objednáme v pizzerke. :)

    Dúfam, že budeš pridávať ešte viac fotiek vďaka novému foťáku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak já mám teď taky hlad. :) A foťák vypadá dobře, už se těším, až s ním něco nafotíš!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeje to vypadá chutně! ještě že ty zlaté prázdniny jsou nebo bych se ty poslední dva dny školy zbláznila snad

    OdpovedaťOdstrániť