nedeľa, 10. marca 2013

Začiatok


Píšem svoj historicky prvý článok na tomto blogu. Znie to ako klišé, ktoré by napísal každý...mala by som začať asi ináč, originálnejšie, či? 
Dobre, nie...aspoň už viete, že som trochu lenivá. Aj takí musia byť :)

Môj predchádzajúci blog bol na doméne blog.cz - www.angelity.blog.cz. Rozhodla som sa ale prejsť na blogspot hlavne kvôli tomu, že blog.cz ma už dosť kvalitne štval. Neustále obnovy, ktoré boli len a len horšie. Dúfam teda, že tu si to o chvíľu všetko obkukám a nebudem sa cítiť ako stratená v Európe keď otvorím všetky tie možnosti tu. Som rada, že som si nejakým zázrakom zatiaľ nastavila ako taký dizajn a že píšem článok :D Budem na tom musieť zamakať. 



No nič. Tak skoro to ale asi nebude. Čakajú ma maturity a skúšky na výšku. Áno, práve maturujem, mám 19 rokov a moja stredná je gymnázium a ostatné bla bla si môžete potom prečítať v profile, ktorý ešte momentálne nemám vyplnený ale ak prídem na to ako sa k tomu dostať, určite sa to zmení. 

Už by aj stačilo úvodných drístov, ak máte záujem, časom sa určite dozviete viac...


2 komentáre:

  1. Angelity, som rada a hrdá na to, že si sa tu objavila (Aspoň tu nebudem jedinou zradkyňou :D).

    Držím ti palce s maturitou, určite to zvládneš a nebudeš musieť opakovať na budúci rok. ÚROVEŇ B2- TRAS SA PRED NAMI!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vidim, ze aj ty si zacala len v marci ako ja :) tak vela stastia :)

    OdpovedaťOdstrániť