štvrtok, 14. marca 2013

Začína sa mi tu páčiť


Mám už za sebou maturitné dni, presnejšie jeden deň. Maturovala som len zo slovenčiny keďže maturitu z angličtinu som si urobila minulý rok ako tretiačka na gympli. Mám taký certifikát uznávaný za náhradu maturity tak som včerajší voľný deň využila a venovala sa samozrejme jednej z mojich terajších "lások" - chémii. 
Maturita bola ľahučká, slovenčina mi nikdy nerobila problém, naštvali ma akurát s tým slohom. Tešila som sa ako si napíšem legendárnu úvahu no a pozerám na tému - Sociálne siete - náš sluha či pán? Tisíc krát omieľaná téma, na ktorú som vážne nemala chuť písať samé jasné veci. Zvolila som si teda takú oddychovku - umelecký opis Slovenska. Snáď som nevyprodukovala veľký fail, pretože moje umelecké črevo sa cítilo vážne vyčerpané.


Teraz nadviažem na nádpis článku. Dnes som sa neskutočne potešila keď som na blogu jednej dievčiny natrafila na riešenie môjho problému s GFC, ktorý mi už dlho nedával spať. Konkrétne to bolo o tomto http://www.missbeautyaddict.com/2013/01/zda-sa-ze-ja-blogger-mame-medzi-sebou.html a touto cestou by som jej ešte raz chcela zo srdca poďakovať. Navyše, začínam tu všetkému chápať, už sa celkom slušne orientujem a chystám sa prísť hlavne na také detaily ako zaradiť články k tým stránkam v hornej lište alebo zistiť prečo mi PNG obrázok (alebo obrázok všeobene) ohraničuje takým tieňom :) Ale to sú už fakt detaily a ja na nich časom prídem. Je to tu oveľa, oveľa lepšie než na blog.cz, ten sa môže skryť. Fakt nechápem, že som sa do blogspotu pustila až teraz. No nič, lepšie neskoro ako nikdy :)

8 komentárov:

  1. Maturovať len zo sloviny? Tak to by som vôbec nemala také stresy! :D
    Nás tá B2 úplne položila a keďže som v angličtine totálny debil(sama nechápem, prečo mi triedna dá vždy za 2, keď si ju ani nezaslúžim:D). Skoro sme sa pos*ali všetci od strachu, niektorí fakt hnačkovali, iným sa chcelo zvracať :D.
    Ale tak veríme, že sme zmaturovali, aj naši nemčinári, ktorí nestíhali vypracovať celú maturitu.
    Téma z úvahy bola úplne o ničom, to si podľa mňa vybrala väčšina a písali tam rovnaké myšlienky si myslím, nič nové takže nájsť niečo originálne tam bolo asi dosť ťažké. Ja som písala diskusný príspevok. Umelecký opis by som si nevybrala nikdy, síce rada píšem také veci, ale na 1,5- 2 strany by som mala problém písať. Aj rozprávanie malo deiblú tému podľa mňa, tak mi nezostávalo nič iné. Ale za tému na angline k slohu som bola vďačná Bohu, lebo som sa za ňu v myšlienkách už 2 dni modlila a pomohlo!!! :D

    Som rada, že si sa tu zabývala a páči sa ti tu. Určite je to tu lepšie, ako na blog.cz, o tom niet pochýb! :)

    P.S.: Vypni si nastavenie v komentároch, aby komentujúci museli vypĺňať čísla aslová, lebo to veľa ľudí odradí s komentovaním, stretla som sa s tým skoro na každom blogu. Spamerov je tu o dosť menej ako na blogu, nemáš sa čoho báť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *nemuseli vypĺňať(trošku som sa sekla).

      Odstrániť
    2. Ďakujem za radu, dúfam, že som už odstránilo to z tých komentárov :D aa v tom s tebou súhlasím všetkom, počula som, že sa slovenské školstvo nepoučilo z minulého roku a stále v tom majú dobrý chaos. Jasnéé, všetci to dali aj u nás teda dúfam lebo sa mi fakt nechce počúvať spolužiačkine "stretneme sa o rok" :D Ináč téma na sloh v cudzom jazyku bola vážne super, horšie pre tých, ktorí nečítajú no :)

      Odstrániť
  2. na kódovanie a všelijaké vychytávky je skvelá Silvi http://silvidesign.blogspot.sk/search/label/Blogger%20MONDAY :) milujem hlavne jej Blogger Monday, kde presne vysvetlí čo ako sa dá zmeniť, posunúť či vymazať :D tuším, že niekde medzi tými návodmi sa nachádza aj to ako vymazať rámček z fotky :)
    no a k maturitám len toľko, že tento rok by som ich nechcela zažívať :D síce bola fajn téma s tými knihami, ale ináč hlavne nemecká maturita mi prišla dosť ťažká takže som zvedavá čo tam vyplodím o rok a ešte z B2 :D testy zo slovenčiny som ešte nevidela, ale stačili mi témy..a ozaj neviem, ktorú by som si vybrala :/ na jednej strane sú tie sociálne siete obohrané, ale vedela by som otom asi napísať najviac..prípadne ešte ten diskusný príspevok mi bol taký blízky, ale tiež žiadna výhra no :D hlavne, keď je človek v strese a má tam čosi rozumné zosmoliť

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moj chalan si teda vybral tie socialne siete a vraj napisal na dve strany, to som rada, len dufam ze nerobil v kazdom druhom slove chyby, lebo ho zaskrtim. :D

    A s tymto blogspotom uz premyslam, ze sem zabludim, ale az potom ked sa ku mne konecne dostane moj book, a ak mi tu pojde wifi, co velmi velmi dufam, lebo potom asi zomriem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Len jedenproblemik,,, ked dam vyhladat stranku blogspot.sk nic mi nenajde??? :D ako to je? :D:D

    OdpovedaťOdstrániť