streda, 17. apríla 2013

Amatérsky nailart

Ahojte!
Práve som dokončila svoje nechty. Už dlho som sa s nimi nijak zvlášť nebabrala a stále som ich nalakovala len jednou farbou a bolo hotovo. Dnes som si spomenula na jeden obrázok nechtov, ktorý som kdesi zazrela a pokúsila sa vyčarovať niečo iné. Nemôžem povedať, že som spokojná lebo som si nedala veeeľmi extra záležať, no je to aspoň niečo nové. Pridávam fotku.

Toľko recenzií už mám naplánovaných a nasľubovaných, že sa až bojím povedať či urobím tutoriál na tieto nechty. Ale pokúsiť, vážne pokúsiť! sa môžem. Lepšie to znie :D


Použité laky: 1. Miss Sporty Clubbing Colours QuickDry 303
                    2. LEMAX colour zdobiaci lak - ten je z Poľska alebo odkiaľ :D a má otrasný štetec...



10 komentárov:

  1. ten prsteník vyzerá ako keby bol inou farbou :)) ale páči sa mi to :))
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bude pre to, že on je inou farbou ;) žltou :)

      Odstrániť
  2. Teda na takové umění bych já neměla nervy :-D. Klobouk dolů!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ale sa ti to podarilo pekne, si šikulka... aj ja som si sem tam zvykla takto zložitejšie lakovat nechty, ale vacsinou sa mi to nepáčila a znova som si to odlakovala a radšej nafarbila jednou farbou a tak to robím doteraz. :D Nechce sa mi s tým tolko piplat. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám také nechty možno raz za pol roka :D potom zase lakujem v kuse len jednou farbou :)

      Odstrániť
  4. sú velmi pekné vôbec sa mi nezdajú amatérske ako hovoríš :)chcela by som mať také dlhe ako ty :D
    sisablog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Spomenula som si na tie sovičky, čo som si pred pol rokom nalakovala a bola som strašne rada, že som to zvládla, takže ty si mala určite tiež ten dobrý pocit, že si to nevzdala a dolakovala :)
    Vyzerá to pekne, použila si aj nejakú šablonu, či len od oka? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preesne ten pocit :) A nepoužila, len tak od oka :)

      Odstrániť