pondelok, 1. apríla 2013

Článok patriaci včerajšku

Ahojte!
Plánovala som to včera ale dostala som sa k tomu až dnes. Včerajšok som venovala učeniu, kompletne celý a aj tak nie som s výsledkom až tak spokojná. Som dosť náročná.
Dnes beží čas neskutočne rýchlo. Som rada, že tento sviatok sa už tak neprežíva ako kedysi lebo dnešní chlapi zleniveli :D Na jednej strane ich za to neznášame, no a niekedy (ako dnes) ďakujeme Bohu, že leniví vôbec sú. Česť výnimkám samozrejme!

Táto ružička je vyrobená z masla. Neviem ako to moja mamča dokáže, no je podľa mňa úplne nádherná.

Už toho začínam mať aj celkom dosť. Každý deň jesť to isté... ale ako tak na to pozerám, až na ten bôčik by som si opäť niečo zajedla :D 

Orchidea s kuriatkom od eM.

Skúšala som fotiť oči. Nie moje, ale sestrino oko na fotke.

BTW: Zajtra očakávam, že mi príde riasenka na testovanie od Gabriella Salvete. Môžete sa tešiť na prvú recenziu. Užite si zvyšok voľna! 

GIVEAWAY ( do 21.4.2013)


6 komentárov:

  1. Růžička je nádherná až je škoda ji sníst - máš moc šikovnou maminku.Jéé a můj ptáček, který se uhnízdil na orchideji na Slovensku - to mě moc těší :). Tak ať Ti jde učení, jak si přeješ a budu se těšit na recenze...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá ružička je super, najprv som váhala či je to vážne z masla! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hm, u nás to jedlo dlho nevydrží... je nás tu teraz dokopy 7, odkedy si sestra vybrala tie deti z decáku, takže eni šanca že by to vydržalo až do zajtra... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten kvietok je naozaj krásny, tvoja mamina má zlaté ruky :)
    Sestra je pekne nalíčená, škoda toho tieňa mihalníc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obdivuju sestřino očko i maminčinu růži...krásný a šikovný jste u vás doma ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť