nedeľa, 14. apríla 2013

Najnovšia inšpirácia

Čaute!
Rozhodla som sa trochu zabrdnúť do témy - inšpirácie a hneď ako historicky prvú inšpiráciu som zvolila jednu zahraničnú blogerku (myslím, že Američanka) Melissu Danielle.


Na Melissin vlog som narazila len čistou náhodou pri preklikávaní YTB a hľadaní zopár recenzií. Mala som šťastie. Má 19 a 2 YTB kanály. Jeden je venovaný skôr tutoriálom, tipom a podobným beauty veciam a druhý je skôr taký videodenník ( to ma zaujalo najviac :D ). Čakala som, že to bude nejaká trápna americky rozmaznaná bloncka ale bola som prekvapená. Fakt pohoďačka, vtipná, vynaliezavá a taká normálna. Možno fakt trochu blond :D Ale to sa odpúšťa, o to lepšie sa sledujú jej videá. 

Skúste posúdiť aj samy...


Video z kanálu zameraného skôr na kecanie :)



Najnovšie video z druhého kanálu ;)


Melissin blog nájdete na adrese http://skindeepbeautytips.com/



5 komentárov:

  1. Ja si tiež vždy o takýchto babách myslím že sú namyslené, blbé a pod. Ale vyzerá celkom milo....a je pekná....to oblečko je dokonalé!!! Vkus teda má xD
    Idem na tie jej videá!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je nádherná :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je strašně hezká! Na videa se určitě podívám:)

    OdpovedaťOdstrániť