pondelok, 15. apríla 2013

Narýchlo

Zdravím!
Niečo tu len tak narýchlo spotím. Keďže celý deň opäť venujem len škole musím sa aspoň takouto troškou odreagovať. Tak rada by som písala články, ktoré mám naplánované ale to by som si zase musela odkrojiť hodinku, dve času, ktorý by som mala venovať učeniu. Mám dosť veľký rešpekt z tých príjmačiek a každým dňom, čo je to bližšie si prestávam veriť. It sucks!


Preto radšej pokračujem aby som si aspoň s čistým svedomím povedala, že som pre to urobila skooro všetko :D

Aaa ešte som skoro zabudla. Je nový leták 101 drogerie, platí od 17.4. kde je super akcia na vône od Beyonce s peňaženkou. Nemám peniaze na utrácanie ale toto si zaobstarám určite. Teraz len vyriešiť dilemu, ktorú vôňu zobrať...

BTW: Nie je tu náhodou niektorá z vás maturantka, ktorá sa chystá na medinu? :)


3 komentáre:

  1. Tak to přeji hodně štěstí u příjimaček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mě na stole to vypadá tak nějak podobě i když teď trávím nejvíce času nad notebookem a maturitníma otázkama! :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuck off posrala som dnes príjmačky som tesne pod čiarou, dúfam, že ešte 2-3 ľudia si to rozmyslia a nepôjdú a ja budem prijatá!:D

    OdpovedaťOdstrániť