sobota, 13. apríla 2013

New in / Balea, Bioderma

Ahojte!
Mám toho veľa. Aj keď na blog rada píšem nemám veľa času. Ten príde najskôr až po príjmačkách. Niekedy v júni. Už sa teším.

Anyway, včera som sa konečne dostala k nejakým produktom, na ktoré mám zálusk už dlhšie. Po mnohých recenziách na všelijakých blogoch som sa zameriala na značku Balea a kúpila všeobecne najviac vychvaľované produkty. Samozrejme nie všetky, ale tie, ktoré som zároveň aj potrebovala.

Zľava:
1. Regeneračná kúra na farbené a tónované vlasy s kokosom a mliečnym proteínom Balea - rozhodovala som sa medzi týmto menším množstvom a klasickou 2-minútovou kúrou tiež tohto radu. Nakoniec som si zvolila túto možnosť a ak sa mi osvedčí, potom prejdem na väčšie balenie. Vlasy mám melírované, no pravdu povedať tie zamerania šampónov, masiek či kúr vôbec nejak zvlášť nesledujem.
0,79 € (25 ml)

2. Balea šampón kokos + tiaréblute ( to bude tá žltá kvietočka na obale :D ) - tieto šampóny som si veľmi obľúbila. Mala som už mango s ale vera (ako prvý) a po ňom som musela ihneď ďalší. Tuším to bola čerešňa a niečo, pozriem neskôr lebo na šampóny chystám recenziu. Kokos je ospevovaný asi najviac. Spolu s malinou, čo bola limitovaná edícia.Vraj, neviem, nepozerala som.
1,19 € (300 ml )


3. Hydratačné  vlasové mlieko na suché a poškodené vlasy Balea - konečne! Som veeľmi veľmi zvedavá. Budem ho používam len na končeky vlasov keďže dosť mastí vlasy. Neviem či ich to zachráni (končeky myslím ) ale ak áno toto mlieko sa stane mojim hrdinom. Ak nie, hrdinka bude po rokoch asi kaderníčka :/
2,35 € (200 ml)

4. Balea upokojjúci krém po holení - tento produkt som si vzala vyslovene na základe jednej recenzie, ktorú som prečítala na blogu a povedala som si prečo nie. Páči sa mi ten dojem vitamínu B5 a aloe very. Už len to, že o tom viete vás núti myslieť si, že ste nakúpili dobre :D Uvidíme.
2,19 € (125 ml)

Najviac som sa potešila tomu, že som si konečne nezabudla vziať beauty kartu v DM-ku. Prepokladám, že ju má už skoro každý, ale ako vidíte nájdu sa aj takí zaostalci ako ja. Ospravedlňuje ma to, že vo svojom meste DMko nemám ( a nechápem tomu!!!). Rozhodla som sa, že napíšem článok aj o vybavovaní karty, pretože predtým ako som sa k tomu dostala som to hľadala po internete všelijak. Je pravda, že som čosi našla ale ja-blondína potrebujem hlavne detaily a práve tie tam neboli.



Druhú vec. Do schránky mi prišiel papierik zo zásielky od Biodermy. Vypĺňala som nejaký dotazník, ktorým som sa zároveň zapojila do losovania ak si dobre pamätám a bolo tam niečo aj so zaslaním vzorky ich nového produktu Sebium Global. Bolo to však obmedzené na niekoľko zasielok a ani som nečakala, že niečo príde. Prišlo Teším sa. Aj keď. Na papieriku mám napísané, že mám obdržať 2 balíčky. Na pošte našli len jeden s tým, že ešte mám skúsiť prísť nabudúce a možno tam bude. Ja sama netuším čo má vlastne prísť a tak sa chcem spýtať - Obdržal niekto tieto vzorky od Biodermy? Čo vám prišlo? 

BTW: Musím sa pochváliť aj pistáciovým pudingom.  Fakt odporúčam.!


20 komentárov:

  1. mne prišli tiež takéto vzorky od Biodermy,ale nič viac nesľubovali :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík za info :) Aspoň už nemusím ísť 2. krát na poštu.

      Odstrániť
  2. Mňaam miluji ten puding :)) Bioderma mi také přišla . Zatím ji testuji a moc mi svědčí a hlavně z ní cítím meloun :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? Ja sa chystám začať dnes a melón mám rada, už sa teším :D

      Odstrániť
  3. Tiež som počula veľa dobrého na Balea kozmetiku, navyše nie je ani drahá. Ja mám od nich holiacu penu,pretože inak by som si nohy v živote neoholila. A je skvelá, lebo má v sebe výťažok z Aloe Vera, krásne vonia, je jemná a strašne dlho vydrží :)

    Túto príchuť pudingu som asi ani v obchode v živote nevidela, totiž, ak to nekúpi nikto z rodiny, ani by sme ich doma nemali, ja ich často nejem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj nad tou penou som premýšľala, že si ju vezmem! Ale odradila ma tiež jedna recenzia :D Tie ceny sú fakt jednou z hlavných výhod Balei :)
      Akožee aj u nás to tak s potravinami a takými vecami býva :D

      Odstrániť
  4. Mňááám pudinčéék :* Baleu fakt chváli veľa bloggeriek..ja odtiaľ nemám ešte nič, ale páči sa mi to mlieko na suché končeky.Mne sa všetko na starostlivosť o suché končeky páči,takže ok....Ale vyzerá to byť veľké balenie za skvelú cenu, tak dúfam že tebe zaberie, a potom sa za ním pohrniem do DMka aj ja....Tú kartu nemám, a ani ju nejako extra nechcem :D :D Dotazník som vypĺňala aj ja, ale dosť neskoro....Dúfam že to prídem aj mne :/ Zadarmo kozmetika, a kvalitná sa vždy zíde....Ćítala som len o jednom balíčku, tak neviem či by ti aj mali prísť dva :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balea je super, určite stojí za to niečo vyskúšať :) Asi museli urobiť chybu na pošte :/ čo už...

      Odstrániť
  5. pistáciový pudink jsem ještě nezkoušela! ale miluju ten "pravá vanilka" :D bioderma vypadá moc dobře;), taky bych brala vzorečky, ale žádný dotazník jsem nevyplňovala:/ vždycky se takovým různým akcím vyhýbám a pak lituju :D

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa takým veciam vyhýbala, no tentoraz som skúsila a oplatilo sa :) Aj keď sú tie výrobky mini, mám šancu vyskúšať ich na vlastnej koži a zvážiť či si nakoniec nezaobstarám aj plný produkt :)

      Odstrániť
  6. Hm, ten upokojujúci krém po holení by sa zišiel aj mne, možno ešte napíšeš ako tieto všetky produkty účinkovali a pomohli, tak sa potom rozhodnem... :)

    A bléé, pistáciový puding, ja som jedla pistácie asi len raz, a neviem či to vlastne nebola len pistáciová čokoláda, no vobec mi to nechutilo.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejsi zaostalec, já kartu DM, taky nemám :D
    Ale zkusím to mléko na vlasy, poslední dobou je mám strašně suché :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. amazing sense of style
    hope youll like my blog as ive likes yours

    www.malesclutch.blogspot.com
    Sergio, xx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. musím povedať že ja som si od Baley obľúbila kokosový balzan na vlasy - je naoazj úžasný a vlasy po ňom nádherne kokosovo voňajú:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja od Balei toho veľa nepoužívam, šampóny sme mali aj všetko, ale akosi som sa pri nej nezdržala, mám však v pláne si od nej zaobstarať krém na ruky, vraj bohovsky voňajú :3 Od Biodermy som nič nedostala, nič som nevypĺňala, v tomto som azse zaostalá ja - vždy keď sa niečo deje s takýmito značkami, nikdy tam niesom, lebo neviem čo kde a ako :D Takže už sme dve no :D :) Potom očakávam recenziu na tú vec po holení, som zvedavá čo to urobí :) A tiež to na končeky by bolo mega :)
    Inak ďakujem moc za pochvalu, si strašne milá :) ! Rúž je z Oriflame, Pure Colour odtieň Desert Rose :) Ešte by ho mohli mať v katalógu :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od Biodermy mi taky přišel balíček :) a ten puding je vážně moc dobrý!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Taky bych chtěla ten balíček od Biodermy, bohžuel jsem nepřišla, kam na to všechny chodíte :( Když byl omezený počet, tak už určitě nebudou, tak můžu se zeptat, kde jsi k tomu přišla ? :) Jinak ten šampon od Balei mám taky, nádherně voní :) A ten kosmetický kufřík - jsem s ním spokojená až na ty laky na nehty - neodpovídají barvě na fotce a na jednu tvářenku - je strašně moc pigmentovaná a práší. Druhá je úplně v pohodě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahojte :) pozývam vás na môj blog - prvá GIVEAWAY, splňte podmienky a môžte sa stať výhercom :) ! www.natalyburtonweb.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť