utorok, 23. apríla 2013

Pokračujeme v New In/ oblečenie, Sephora

Zdravím vás!
Keďže som sem nedávno dala príspevok s novými produktmi, ktoré sa týkali kozmetiky dnes tu mám zopár vecí na seba, ktoré som si odniesla z obchodu. Najlepšie na tom je, že som ani neminula veľa peňazí a som veľmi spokojná. Všetko som kúpila u Vietnamcov. Predtým som bola aj v obchodoch ako New Yorker, Takko či Gate no fakt sa mohli skryť. Akonáhle som sa na druhý deň rozhodla pozrieť do Vietnamského obchodu tľapla som si po čele prečo som to neurobila predtým ako som sa trepala do prvých spomínaných obchodov.

Neviem ako je to s vami, no ja u Vietnamcov nakupujem často. Prvý dôvod je, že v mojom meste je vlastne väčšina a za obchodmi ako New Yorker musím cestovať niekoľko km ( netuším koľko ale asi 45 minút :D som blond) aby som mohla vidieť, čo je momentálne v ponuke. Samozrejme o kvalite sa asi nebudeme baviť. Tričká sú na môj vkus ešte porovnateľné, no iné veci ako plavky alebo rifle už porovnávať radšej nebudem...



Nevedela som sa rozhodnúť, ktorú farbu tak som si vzala obe. Veď za takú cenu - 5,50 €. Uznajte samy :) Potešilo.


Béžové balerínky. N ich presnú cenu si nepamätám ale niečo do 10 €. Sú super pohodlné a navyše sa mi vpredu hneď neobijú a pod. lebo sú tam lakované. 



Asi najväčšia radosť. Presne takúto som chcela. V tom jarnom wishliste, čo som dávala na blog som mala jednu podobnú ale musím povedať, že táto, čo nakoniec mám sa mi páči ešte viac. A hlavne aj preto, že má veľa tých priehradok na karty, ktoré sa mi hromadia stále viac.


A trošku predsa len z kozmtiky. Sprchovací krém som dostala od sestry, ktorá bola na výlete v Štrasburgu a priniesla mi niečo od Sephory. Neskutočne vonia a na tele dlho drží. Najprv som nevedela pochopiť prečo sprchovací krém a nie gél ako klasicky býva. Osobne som ešte sprchovací krém nikdy nepoužívala. O to lepšie.


7 komentárov:

  1. Ja sa už ani nečudujem, že častokrát nájdem u Vietnamcov lepší výber a za lepšiu cenu ako v značkovejších obchodoch. U Vitnamca si kúpim 2-3 kúsky a za tú istú cenu si kúpim v Gate alebo inom len jednu handru :D. Tam chodím fakt len výnimočne, ak u Vietnamcov neviem nájsť to, čo hľadám. A jasné, veď aj v takých obchodoch sa občas nájdu zľavy, len málokedy na ne natrafím. Obchodné centrum mám síce len 15-20minút busom, ale radšej chodím do mesta :)
    Tie tričká majú vzdušný materiál, určite sa budú dobre nosiť, pekné farby si si vybrala a za takú cenu, tiež by som neváhala! :)
    Ja si baleríny kupujem len v jednom a v tom istom obchode, všetky ma stoja do 12€, len tam totižto majú baleríny, ktoré mi dokonale sadnú na nohy, ostatné ako keby robili len pre čaptavé baby :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja u Vietnamcov nenakupujem ale naozaj v poslednej dobe tam vidím oveľa lepšie veci ako v normálnych obchodoch! .. dalo by sa rozprávať o kvalite..napríklad nemám rada ten pach ked vojdem do číňaňa všetko cítiť takou umelinou.. ale zase občas v newyorkeri napriklad najdem úplnu handru kvality 0 za 20 eur..tak to je na mňa veľa.. v najbližšiej dobe sa chystám skočiť do číňana zohnať si nejaké gumáky tak sa možno na niečo zlakomím:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie tričká sú úplne úžasné a tá peňaženka tiež :)

    sisablog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty trička jsou krásné!! U Vietnamců nakupuji, protože cena je daleko lepší a např věci z New Yorkeru se po půl roce začínají trhat a dělat se v nich díry! :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty třička jsou pěkné a balerínky také :)

    OdpovedaťOdstrániť