pondelok, 22. apríla 2013

Víťazka prvej giveaway na blogu

Čaute!
Dočkali ste sa a dnes som vyžrebovala jednu z vás, ktorá získa náušnice a náramok zverejnené v giveaway. Celkovo sa vás zapojilo 35, čo je pre mňa krásne číslo. Som nadmieru spokojná, že vás giveaway zaujala a týmto spôsobom ste aj objavili môj blog. Smiala som sa keď som písala mená na papieriky, pretože sa mi zdalo, že je nejako veľa Katarín :D Myslela som si, že aj jednu možno vytiahnem, no nakoniec to tak nebolo. Veď uvidíte samy.


Natočila som krátke video čisto so žrebovaním. Nie je nijak upravované ani nič podobné, pretože sa v úprave videa ale že absolútne nevyznám :D Mám čisté svedomie, žrebovala som prvýkrát a hneď naostro. Tak už nezdržujem, tu je výsledok:

video

Takže víťazkou je Simonka
Idem jej hneď napísať e-mail a ešte sa trocha ospravedlňujem za odfláknuté napísanie jej mena na papieriku. Akurát na jej  krátkom mene som sa musela troška seknúť. Asi osud :D 
Tak či tam, gratulujem k výhre :)



6 komentárov:

  1. Gratuluji :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujeeeem za výhru :)) Veľmi ma to potešilo :) A to meno na papieriku bol asi fakt osud :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem Simone za výhru :)

    Dúfam, že sa aj do mojej zapojí aspoň toľko ľudí ako tebe,A.

    OdpovedaťOdstrániť