nedeľa, 28. apríla 2013

Z iného súdka

Ahojte!
Rozhodla som sa, že založím novú rubriku. Pomenovala som ju ako Myšlienky. Z toho starého blogu mi chýba niečo, vďaka čomu som sa na tej webovej adrese cítila ako "doma". Nikdy som nechcela mať len čisto blog venovaný kozmetike a okrajovo autorke tohto blogu - mne ale aj trochu o mne ako takej. Kto sledoval môj predchádzajúci blog vedel, že tie články neboli napísané s pravým pomenovaním vecí ale stále som sa snažila hovoriť o niečom v skrytom zmysle slova aby si každý dokázal odniesť "to svoje" z obsahu.

Neočakávam, že to bude čítať veľa ľudí, pretože sama viem, že v tejto dobe sa nikomu veľmi čítať nechce ale bude to hlavne pre môj dobrý pocit, že som zo seba dostala to, čím sa moja myseľ viac-menej zaoberá. Povedzme nejaké úvahy. Samozrejme budem veľmi rada ak si k tomu občas prečítam aj váš názor lebo každý človek vidí vždy ten istý obraz z iného uhla a neraz to aj pomôže zamyslieť sa nad tým.


Takže tento blog bude trochu mix z 2 tém dajme tomu. Nejaké baby si zakladajú blog čisto ako denníkovú formu aby mali priestor kde písať svoje najnovšie udalosti. Dajme tomu, že to možno bude niečo podobné ale ako som už napísala, ja veci priamo nepíšem. Dávam všeobecný názor vychádzajúci z vlastného dôvodu. No a na druhej strane tu budú ďalej príbúdať kozmetické záležitosti a podobné články, ktoré sú spojené zase s takou témou blogu. Snáď to nebude veľký problém.

Teším sa. 


11 komentárov:

  1. veľmi sa teším na takéto príspevky :) po pravde, nerada čítam dlhé príspevky, ale od teba si ich budem čítať veľmi rada :))) také typy príspevkov mávajú veľký úspech, takže určite to bude super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ma teraz potešil tvoj komentár :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Keď som ešte blogovala na blog.cz, tiež som po väčšine písala také extra dlhé, zamýšľajúce sa články. Bolo to v dobe keď som mala návštevnosť asi 20 maximálne 30 ľudí denne, takže som si dovolila si tam vylievať srdce. Čím Ďalej mi to ale prišlo až príliš osobné a nechcem aby niekto videl cez môj blog až do mojich súkromných vecí no. Som veľmi zvedavá na novú rubriku a na témy o ktorých budeš písať! :) Nikdy som s dlhými článkami problém nemala, takže sa moc teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, je pravda, že takýto typ článkov je dosť osobný ale na druhej strane ak si určíš hranice nemusí to tak vôbec byť. Ja tiež svoje súkromie nejak vyspevovať nechcem :D

      Odstrániť
  3. Nechápem prečo by to mal byť problém...Je to v prvom rade tvoj blog, a ty rozhoduješ čo tu dáš ;) Strašne mám takéto články rada, milujem keď autor do príspevku vnesie niečo nové, niečo zo seba...Strašne sa na tieto články teším, a určite budú moje obľúbené! ...Len škoda že teraz fakt ľudia málo čítajú dlhšie a osobnejšie články :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak na tuto rubriku se obzvlášť těším! Ráda si čtu myšlenky a věci ze života lidí, které neznám osobně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta fotka je naprosto skvělá!!<3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tvoj blog-tvoje pravidlá-tvoja vec :)
    Určite tvoje rozhodnutie nebude nikomu prekážať, práve naopak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak, zo začiatku som si myslela, že si si dala niečo vytetovať na nohu, keď už tá fotka :D

      Odstrániť
    2. Nedala, nedala :D ale pri tejto fotke som nad tým znova reálne začala premýšľať a dokonca by som si kľudne dala presne také tetovanie ako je na foto :) Veľmi sa mi to páči...

      Odstrániť