nedeľa, 26. mája 2013

Comeback

Ahojte!
Mohla som napísať už skôr, prisahám, že v článkom už mám aj jeden rozpísaný. Je to len taká rýchlovka na zrecenzovanie laku na nechty od Rimmel ale predsa. Týždeň čo ubehol bol môj maturitný. Maturovala som z 3 predmetov - biológia a chémia ( utorok) a slovenský jazyk (štvrtok). Nebudem klamať a rovno poviem, že v utorok ráno som myslela že mi príde zle z toho tlaku čo som cítila zo stresu. Išla som hneď prvá odpovedať z bioly ale po biológii už to išlo všetko hladko :) Dokonca zo slovenčiny som mala chuť ostať tam sedieť ďalej a kecať s učiteľkami :D

Teraz ma čaká opäť zopár dní učenia aj keď zatiaľ to tak vôbec nevyzerá, lebo knihy som od štvrtka ani raz neotvorila :D Veď kto by aj! Vychutnávam si ten pocit keď som odsunula celú tú maxi kôpku kníh na jedno miesto a konečne som mala na zemi, stole a posteli aký-taký poriadok.

V júni mám prvé skúšky na medicínu 12. , ďalšie 15. v Brne a potom 17. a 20. v KE. Neverím si veľmi a kľudne pripúšťam aj skutočnosť, že si rok posedím doma a budem si musieť nájsť nejaký job. Každý dobre vie ako to na lekárskych školách teraz chodí. Nestačí mať v hlave, money runs the world. A dvakrát viac to platí asi pre Košickú školu. Podľa mojej skromnej zbierky informácií. Well, we will see...

Ešte neviem ako sa postarám o blog za toto obdobie, pretože cez akademický som tu ani nepáchla :D Nedovolila som si aale mám silný pocit, že teraz ma asi nikto nedonúti sa tak veľmi učiť aj keby som chcela :( Mám toho dosť z tej školy, no prekonať sa by nebolo na škodu. Tak onedlho recenzia na lak, Gliss Kur na končeky vlasov aa aj korektor 5 in 1 od Catrice ;)

See ya girls...

3 komentáre:

  1. Chémiu v pohode, mala som šťastie a vytiahla som si celkom dobrú otázku - halogénderiváty a chemické reakcie :D akurát príklad som sama nevypočítala a pomohli mi učiteľky v porote ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji k maturitě! :) Já jsem maturovala ze 4 předmětů a všechny v jeden den - čeština, angličtina, ekonomika + účetnictví a odborný předměty (cestovní ruch) .. takže jsem toho taky měla plný zuby!
    Budu držet palce u přímaček na VŠ :)

    OdpovedaťOdstrániť