utorok, 7. mája 2013

Májové New In...alebo zas New In a žiadna recenzia :D

Ahojte!
Jasné, stane sa, že občas robíme všetko možné okrem toho čo by nám v skutočnosti bolo treba urobiť. Nenávidím to učenie, preskakuje mi z neho a mám pocit, že ak sa s niekým bavím nikdy táto téma nechýba. Je to choré. Cítim sa z toho chorá.

Štvrtok ma čaká posledný deň na strednej škole a okrem toho, že ma začína chytať sentimentálnosť tvárim sa, že sa nebojím toho všetkého čo ma ešte čaká. Anyway, dnešok bol o inom. Som ľahšia o zopár eur (to všetko DM-ka!) a bohatšia o jeden pekný výlet a niekoľko spomienok. Vďaka mojej T., s ktorou som preflákala predposledný deň školy :-*
Teraz som oľutovala, že som si nevzala ešte jeden balzam z tej fotky naľavo a aj tak som minula až-až. To čo som chcela mám (no skoro všetko čo som chcela mám :D ). Išla som do DM ako to väčšinou býva s vytipovanými vecami čo hľadám prioritne a potom som poškuľovala po veciach, ktoré sa na mňa len tak nezáväzne smiali. A čo som si nakoniec odniesla?

Balea Young soft and care 24h wohlfuhl creme (smiali sme sa, že krabička je dookola popísaná nemeckými slovami a po slovensky tam vycapia jednu nálepku a je hotovo :D )

Rimmel London lak na nechty - odtieň Riviera red

Gliss Kur Hair repair kúra na rozštiepené končeky - čisto na základe recenzií na blogoch som do toho išla a najviac ma presvedčila dilema jednej blogerky (teraz vážne neviem už kde to bolo) či si dať vlasy ostrihať alebo ešte skúsiť končeky zachrániť takto...riskla to a vyšlo jej to s Gliss Kur-om tak teraz čakám ten istý zázrak aj ja, stále verím že nožnice nie sú jediné riešenie :D

Allaround CONCEALER od Catrice - takisto som raz zbadala na blogu a keďže ide leto prišla mi táto paletka make-upov (make-upov, nie tieňov!! :D ) ako super riešenie. Je na malé začervenania, pigmentové fliačiky, žilky, kruhy pod očami a všetky prkotiny alebo ako je napísané v brožúrke, ktorú som si uchmatla - drobné chybičky krásy.


Ja tie recenzie na všeličo možné naozaj chystám, no nie a nie sa k tomu dokopať. Môžem tak narýchlo povedať, že ten krém od Baley čo som si dnes kúpila už mám na tvári a som vysmiata jak malé decko aký je super. Ešte ale musí splniť hlavný účel a vyzerať dobre pod make-upom. Som zvedavá.

T. prepáč, že som ťa odstrihla, viem ako veľmi si tu chcela byť! :D 

Ináč, vy ste vedeli o značke Sally Hansen??

No a skoro som zabudla. Posledné peniaze, ktoré som pri sebe mala ešte museli ísť tiež do ľuftu ( opäť dík T. :D) a kúpila som si aj tričko. Keby tam nebolo to Jack Daniels asi sa ani nepozastavím :D ale Jack je proste Jack.
No a to je asi tak všetko :)


12 komentárov:

  1. tak to tričko ti závidííím :))) dlho také chcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné tričko :)) u nás ho mají zatím jen v zelené :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jack Daniels trika vidím úplně všude! :D Líbilo se mi žluto černé a vzadu byl za krkem zip. Ale byly jen v malých velikostech :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kde se da sehnat to triko?dekuuji

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho mám napríklad od vietnamcov za zmiešnych 6 eur :) V prepočte okolo 180 českých myslím :)

      Odstrániť
  5. to tričko je parádne, a ten make up, by som vyskúšala či to fakt zakryje a na ako dlho. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja už tiež vidím Jack Daniels tričká všade, odvtedy, čo som ho videla na The Blondiverse-Martinky, tak mám pocit, že sa s nimi vrece roztrhlo :D
    Poznám tieto zákerné obchody s kozmetikou. Človek má vytypované veci a nakoniec si odnesie niečo iné a omnoho viac vecí ako čakal :D
    Ten prípravok na rozštiepené končeky by som aj ja rada skúsila, prosím ťa, určite o tom napíš, ak ti to pomohlo, pretože ja mam vlasy už nad zadok, keď sú mokré(nevyzerá to tak, lebo sa stále viac a viac točia) a je mi ľúto sa ich zbaviť, lebo mám popraskané končeky :(
    Mne to učenie už lezie tak na nervy, že som sa prestala učiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ááá já bych mohla mít snad veškerou kosmetiku.. chtěla bych vlastnit celou drogérii a mít vše!!

    Jéé a kde koupím to třičko Jacka? Je prostě úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nákupy, tak to můžu! ;-) Mohla bych být klidně v drogérce i ubytována (za nějakým regálem) a vidím, že jsem narazila na podobnou "patlalku" jako jsem já. To je paráda! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělé nové věci! To tričko je vážně super a moc se mi líbí ta paletka make-upů. :)
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na mém blogu je vyhlášení soutěže Giveaway 001!!!

    OdpovedaťOdstrániť