sobota, 4. mája 2013

Random photos MAY

Ahojte!
Pozerám jedným okom nejaký film na markíze a vravím si akurát aká je Cameron Diaz pekná :D Tak som zavítala aj na chvíľu sem aby som sa aspoň nejak ozvala. Pozbierala som nejaké fotky z foťáku aj mobilu a robím prvý random. Všetko možné aj nemožné za posledné dni. Veď pozrite ;)

2 dni sa niesli aj v znamení práce u babky. Sadili sme cibuľky a potom aj kukuricu alebo uhorky. Trošku som si pokopala a mala aj jeden pľuzgier na ruke :/ 

Prvá foto je výhľad spod takej tej záhradnej hojdačky u spolužiačky cez voľné hodiny. To bolo počasie a každú chvíľu som už zaspávala pri tom relaxe. Druhá dobrôtka je dnešná zmrzlina. Svetlý bod pri učení. Tá granková poleva bola na tom všetkom aj tak najlepšia :D 

Spomínané učenie :/ to bo bokoch sú modely (1. - koreň a 2. - rastlinná bunka) zo školy :D Treba vedieť čo budem popisovať na maturite, už sa to blíži...

Fotky, ktoré sa nájdu asi vždy keď je nuda :D 

Miliónové námestie v našom meste :D 1. máj - príprava na lampionový sprievod (trošku komunistické). Konečne som sa cítila ako v meste kde to žije, púšťali dokonca aj pesničky na úrovni, mala som chuť dvihnúť sa a tancovať, no dobre, že som si to nechala až na večer. Nezabudnuteľný, bavila som sa, spoznala nových ľudí a vôbec mi nevadilo, že 3/4 ľudí čo tancovali boli čiernejšej pleti a len zopár "nás bielych" po bokoch :) Skvelý večer so skvelými ľuďmi (omg, aké klišé :D )




10 komentárov:

  1. Tak my sme boli asi prepojené, lebo ležím v posteli pri notebooku a kukám blogy, mám zapnutú telku a presne to isté som si hovorila aj ja :D :D Až som neverila, keď som tvoju prvú vetu prečítala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A takto Cameron Diaz spôsobuje večerné komplexy :D

      Odstrániť
  2. Ja som ten film kukala včera! Cameron je neskutočne krásna!
    Fotky sú pekné...keď svieti slniečko to strašne ťahá von...Čím fotíš? Sú celkom kvalitné tie fotky :D
    Inak si krásna..najmä na tej prvej,tá sa mi páči akosi viac xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík ;) Tieto fotky sú väčšina mobilom - Xperia Mini Pro a len jedna, napravo kde som ja je foťák - Nikon Coolpix S5100 :)

      Odstrániť
  3. hej no, maturita je za dverami!
    a super fotky! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,
    Můžeš se přihlásit do mé Giveaway jestli budeš chtít.Je to i pro Slovenskou republiku.
    Na blogu : http://pinkkballerina.blog.cz/1305/giveaway-001
    BB

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na tých fotkách si neskutočná :)
    Mne sa Cameron Diaz nepáči na môj vkus ma až moc veľké ústa, kačacie alebo ako to povedať :D Ale za to, že je blondínka má u mňa plus :D.
    Fuj, keď vidím tie modely, až ma napína... Pretože toto isté čaká aj mňa a doteraz nechápem hrubnutie stonky ani primárne ani sekundárne a myslím, že na riešenie je už neskoro :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem ti :) hej, ja som na tom podobne neboj sa :D bude improvizácia na tých maturách :D

      Odstrániť
  6. Podobných fotek se nikdy nikdy nikdy nenasytím ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť