nedeľa, 30. júna 2013

Ako vyrobiť ombré tričko?

Ahojte!
Bude to prvý článok, ktorý nebude originál môj ale nemôžem si pomôcť. Našla som krásny tutoriál ako na výrobu takého trička s krásnymi fotkami, len to preložím z angličtiny. Sama som sa vďaka tomu rozhodla kúpiť si niekde farbu na oblečenie a skúsiť to. Dúfam, že mám nejaké staré tričko a uvidíme či sa podarí.
Zdroj: http://tessted.com/diy-ombre-t-shirt/

Ako vyrobiť ombré oblečenie:
1. Kúpte si akýkoľvek kúsok bavlneného oblečenia, ktorý chcete nafarbiť. Najlepšie bielej farby.
2. Nájdite obchod, kde predávajú farbu na oblečenie. (Zdá sa mi, že u nás v papiernictve, prípadne drogérii by ste ju zohnať mali.)
3. Zmiešajte farbu na oblečenie (mal by to teda byť nejaký prášok) s teplou vodou a štipkou soli.
4. Ponorte časť vášho oblečenia do tejto zafarbenej vody a nechajte pôsobiť.
5. Farba sa začne vpíjať do oblečenia a je už len na vás aký silný ombré efekt chcete tak dlho necháte oblečenie ponorené.
6. Kontrolujte výsledok každú hodinu a vyberte oblečenie keď ste už s odtieňom spokojní.

Zásady: 
1. Celý tento postup robte len s nejakými rukavicami aby ste si nezafarbili ruky! (ťažko to zlieza dole)
2. Takto vyrobené ombré tričko neperte s ostatnými vecami pretože sa môžu zafarbiť. Prvé prania radšej robte osobitne ručne.












8 komentárov:

  1. To vyzerá super! :) Možno by som to aj skúsila, aj keď neviem, či by sa mi to podarilo :D Ale naozaj krásny tutoriál, vôbec mi nevadí, že to originálne nie je tvoje, stáva sa, no :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny návod, nedávno som videla presne takéto tričko na jednom chalanovi a išla som si na ňom oči vyočiť, lebo to vyzerá strašne dobre *_*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kontrolovať to každú hodinu? Takže to aj celkom dlho trvá, nie?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super nápad :-) http://susikubalova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No to vypadá opravdu super, vyzkouším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to krásné, lepší než ty ombré vlasy o kterých teď čtu na každém blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť