sobota, 1. júna 2013

Ešte v máji

Čaute!
Na normálnejšie články nemám čas, ešte ani náladu a nápady tak tu stále pribudnú buď len kecačky alebo new in ako sa chystám pridať teraz. Mala by som sa učiť už len čisto na tie príjmačky ale ide mi to neskutočne pomaly. Prvé skúšky mám 12. takže okolo 10. už mi bude prihárať pod zadkom a začnem makať :D

K tomu new in. Objednávala som si plavky v apríli, prišli mi v polke mája, presne ako napísala predávajúca. Bola som s obchodom veľmi spokojná a s plavkami som tiež. Sú super.


...aj keď na mne tak božsky nevyzerajú :D 

Ďalej. Problémy. Vyhrala som giveaway na blogu u Denisky - http://lamoredellabellezza.blogspot.sk/ . Ani sa už nepamätám kedy presne to bolo či na konci apríla alebo začiatku mája, no výhra mi prišla až nedávno, aj tak veľmi potešila a Deniske ďakujem už po neviem koľký krát. Napriek všetkým ťažkostiam s poštou to predsa došlo. 



Posledné maličkosti, ktoré som si kúpila v meste. Dezodorant som potrebovala tak som moju stálicu Rexonu Aloe vera vymenila za nováčika - Dove granátové jablko. Vonia fajne a navyše neštípe čo je moja základná požiadavka pri výberu dobrého dezodorantu.
A druhá vec. Kabelka. Taká mini. Už dlho som vláčila moju jednu béžovú. No nenatrepala som do nej väčšiu peňaženku a preto mi pod ruku padla táto kabelka. Sokojnosť len za 6,30 €.



5 komentárov:

  1. Na tie plavky teraz čakám aj ja ale tmavo modré :) dúfam že budú sedieť. Skôr ma prekvapilo, že k nim máš aj šnúrku okolo krku lebo k mojim bolo písané že nie je :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímavé...možno to bude preto, že niektoré farby z tých plaviek sa líšia aj spodným dielom tak možno aj tou šnúrkou alebo čo ja viem ako to oni majú :) Pôvodne som aj ja chcela takú petrolejovú farbu ale nepáčil sa mi spodný diel :)

      Odstrániť
  2. Ja som skôr na bežné plavky, dokonca ich nemám skoro ani kam nosiť, maximálne na dovolenke, lebo doma na kúpaliská nechodím, ale tebe určite pristanú :)
    Tiež mám príjmačky 12. ale aj 10. a pod zadkom mi ešte nehorí, asi ani veľmi nebude, lebo viem, ako to už prebieha a že keď máš zlý deň tak ho máš :D Ale ty si hlavička, ty sa isto dostaneš, ak sa nenecháš pohltiť strachom a stresom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůůů, to jsou ale sexy plavky! Ještě tu postavu k tomu a hned bych je brala :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť