štvrtok, 27. júna 2013

Gélové nechty


Aj na rukách si treba nechať záležať a práve pekne upravené ruky a nechty dokážu o človeku veľa prezradiť. Ak sa Vám však Vaše prirodzené nechty štiepia a lámu a Vy si ich neviete vypestovať do požadovanej dĺžky, existuje tu pre Vás skvelá možnosť, ktorou sú gélové, alebo akrylové nechty.

Modelácia nechtov gélom je veľmi obľúbeným spôsobom úpravy nechtov. Na úpravu sa používa špeciálny UV gél, ktorý však vytvrdne len pod UV svetlom v lampe. Konečný efekt z gélových nechtov je však krásny a nechty vyzerajú veľmi prirodzene. Ak nepotrebujete umelé nechty na nejakú zvláštnu príležitosť, ako je napríklad svadba, je praktickejšie, ak sú nechty kratšie. Nikdy si neodstraňujte gélové nechty strihaním, bezpečne Vám ich odstráni manikérka, pracujúca v nechtovom štúdiu.


V súčasnosti sa už začali využívať na úpravu nechtov aj gél laky. Gél laky sa nanášajú na prirodzené nechty, avšak neuschnú. Gél lak je nutné nechať zatvrdnúť pod UV svetlom. Gél laky vydržia na nechtoch 2-3 týždne, potom je možné gél lak odstrániť špeciálnym odlakovačom.





Čo vy a gélové nechty? 


5 komentárov:

  1. Dřív jsem bez gelových nehtů nedala ani ránu. Trvalo to asi 2,5 roku. Pak jsem si je začala zase lakovat a hlavně jsem je měla tak zničené, že už jsem od té doby geláky neměla. Teď už jsou zase krásně pevné a dlouhé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si kedysi robievala stále akrylové, ale mala som z toho strašne prestrašne zničené nechty :/ tak som si povedala dosť a odvtedy som ani raz nemala, nakoniec mam svoje pekné ak sú zdravé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Práve gélovky som mala doteraz raz a už radšej nikdy v živote. Možno na tú svadbu, aj sa jej dožijem, haha :D Ale inak mi to nechty akurát oslabilo a strašne to ničí :/ Pekné to je, ale čo z toho no o.o

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nie som ich zástancom. Myslím, že sa neoplatí dávať veľa prachov za nechty na 1 večer, keď stačí obyčajná manikúra a nejaký pekný lak. A nechcela by som byť akurát v koži baby, ktorá si ich dáva dole.
    Nehcela by si vzájomné sledovanie našich blogov? Môj je fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pre mna su gelove nechty uzasne. Viem ze nicia prirodne nechty, ale ja sa ich jednoducho neviem vzdat. :D ak by ste niekto chceli dostat inspiraciu a info o uv geloch, pozrite si www.nailsbyanet.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť