utorok, 16. júla 2013

Dajme si kozmetický TAG

Ahojte!
Tag som na svojom blogu ešte nemala a ani netuším koľkým z vás sa ho bude chcieť čítať ale mňa osobne tagy na iných blogoch celkom bavia. Dozviem sa všelijaké nové tipy na produkty alebo tipy všeobecne, čo nie je na škodu. Tak som si trošku pogooglila a vybrala som si tento kozmetický tag:


1. Ako často si za deň čistíš pleť?
Odpoveď je ráno a večer. Aj keď priznám sa, že večer to občas odfláknem. Keď prídem domov o druhej v noci tak sa mi vážne nechce už len vybrať šošovky a nie ešte odličovať sa. Čo mi samozrejme moja tvár vie dosť škaredo vrátiť ráno :/

2. Aký máš typ pleti?
Nie som profík v hodnotení ale moja pleť je normálna až miestami mastná. Bolo to však aj horšie keď som mala výrazné akné, teraz ma postretne väčšinou vtedy keď sa ozaj večer neodlíčim alebo sa priveľmi dotýkam tváre a pod. (to bolo hlavne pri učení :D ).

3. Ktorý produkt momentálne používaš sa odlíčenie/ čistenie pleti?
Ja som už dlhodobo verná zelenému Garnier Essentials odličovaciemu mlieku a k nemu mám hneď aj tónovaciu čistiacu vodu či čo to je :D Skvelo to vonia, keď si to dám na tvár pomocou tampónu cítim sa taká čistá :D. Predtým si stále najprv oplachujem tvár čistou vodou až tak používam to mlieko na odlíčenie očí a potom vodičku na celú tvár.


4.Používaš peeling?
Používam ale len ak sa veľmi nudím a spomeniem si práve naň. Viem, že to nie je najšťastnejšia doba ale lepšie ako nikdy. Takto aspoň raz za mesiac. Mám Clean & Clear Shine Control. Dobre chladí tvár a nemôžem sa ho už dlhú dobu zbaviť.

5. Aký pleťový krém používaš? 
Písala som naň recenziu. Balea Young Soft&Care  24h Wohlfuhl Creme  a nesťažujem sa. Ja si na krémy na tvár akosi nepotrpím, nechcem aby som ju mala ešte mastnejšiu než mám a krémy mi ten pocit mastnosti dodávajú hojne. 

6. Máš pehy?
Áno mám :). Nemám ich rada ale zvykli sme si na seba. Nemaskujem ich nejak extra, nie sú veľmi viditeľné ale ak ich chcete vidieť určite by ste ich neprehliadli :) V lete vedia vystrčiť rožky najviac.

7. Používaš očný krém?
Nie. Nemám doma ani tucet krémov na noc, na deň, na neviem čo a hento. Nevidím v tom nejaký zmysel a takisto si myslím, že takéto krémy skúšajú hlavne vyššie vekové kategórie než som ja ako prevenciu alebo aj teoretickú záchranu, ktorá neviem či aj fakticky zaberá. Možno sa to raz dozviem keď vyskúšam tiež :D Na kruhy pod očami si dám jedine trošku svetlejšieho make-upu a je to.

8. Aký make-up momentálne používaš?
Tak pri tejto téme som čisto konzervatívna. Odvtedy čo som mala problémy s akné nedám dopustiť na aknecolor. Je síce trocha hustejší ale dobre kryje a má dermatologické účinky. Nie je vhodný akurát pre suchú pokožku lebo viacej vysušuje ale pre mňa naj make-up. Klasické mi prídu veľmi riedke a nedostačujúco krycie. Akoby len dávali iný tón pleti. Ja si kupujem aknecolor aj svetlý aj tmavý a miešam ich. V lete sa snažím make-up nevyužívať vôbec.

9. Aký máš farebný tón pleti?
To keby som ja tušila :D Nie som z Ázie ale môj tip je žltý. Do žlta presnejšie. Niekde som čítala, že taký majú zväčša ľudia s pehami.

10. Čo si myslíš o umelých riasach? Používaš ich?
Umelé riasy som si ešte na oči nedala. Páčia sa mi jedine v prípade ak nepôsobia príliš vulgárne a umelo. Pekne zvýraznia oči a dodajú taký mačací pohľad tak prečo nie. 


11. Vedela si, že riasenka by sa mala meniť každé 3 mesiace?
Ja mením aj skôr :D Podľa toho keď vyschne a nejak to nestopujem ale nezdá sa mi aby som mala nejakú dlhšie ako 3 mesiace. Možno tak presne 3 áno :) Maximálne.

12. Akú značku riasenky momentálne používaš? 
Mám viacero a nejak striedam podľa toho, ktorú práve schytím. D´amore od Gabrielly Salvete už pomaly dosluhuje ale bola naj. Potom tu mám Maybelline Great Lashes a ešte 2 od Miss Sporty, ktoré vlastne nepoužívam vôbec. Takže 2 prvé + ešte potrebujem kefku od Miss Sporty Studio Lash (taká ružová) , ktorá mi riasy pekne oddelí a zhustí. 

13. Používaš podkladovú bázu pod make-up?
Ten krém od Balei je zároveň dobrá podkladová báza ale nepoužívam často krém takže vlastne ani bázu pod make-upom často nemám. 

14. Používaš podkladovú bázu pod očné tiene?
Nedávno som si kúpila môj prvý podklad pod tiene od e.l.f. . Tiene veľmi nevyžívam a preto ani bázu som nepotrebovala ale určite to plánujem zmeniť a vďaka báze mi vydržia tiene viac. Hlavne na nejaké slávnosti alebo podobné zvláštne príležitosti :)

15. Myslíš, že vyzeráš dobre bez make-upu?
Ak práve nemám pupienky kade tade tak to nie je žiadna katastrofa až na to, že veľa ľudí mi vraví aká bledá som :D Mám takú pleť tak čo s tým narobím. Musím sa opáliť a potom je to super. Pleť by si mala oddýchnuť od make-upu a nemali by sme ho používať každý deň. Nechcem predsa v 35-ke vyzerať ako zoschnutá slivka. A navyše som počula, že na pleť je dobré jesť droždie. Neviem či sa na to tiež nedám, aj keď...blé :D 

8 komentárov:

  1. Aj ja chystám trošku podobný TAG, aj tento som už niekde čítala, ale ma dostalo, že naozaj používať ten aknecolor ja som s ním tiež maximálne spokojná už od strednej ho používam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nápodobne :D Ešte skôr som sa k nemu dostala než na strednej a odvtedy stále dokola :D

      Odstrániť
    2. Ja som chcela napísať že od základnej, ale akosi som si to dokrútila v hlave a napísala niečo iné :D

      Odstrániť
  2. Super Tag :) a tiež som pužívala aknecolor ale strašne mi vysušoval pleť, vám nie?
    pozývam ťa na novo otvorený blog :) http://natalyland.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej aj mne vysušuje ale nevadí mi to ak si pod to dám ešte krém napríklad a naopak niekedy je moja pleť sama o sebe mastná tak vtedy je geniálny aknecolor. Idem sa pozrieť na blog ;)

      Odstrániť
    2. Hej, keď si asi 15-20 minút pred aknecolorom dám hydratačný krém, tak mi toľko ani nevysušuje, len veľmi minimálne :)

      Odstrániť
  3. Aknecolor sa nemá používať ako make-up. Je to len liečivo na akné, ktoré môžete použiť aj cez deň, nakoľko je farebný a kryje. Na jedno miesto sa však nemá používať viac ako 2 týždne. Všetkého veľa škodí, dajte si na to pozor :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúhaa, no ja ho už používam niekoľko rokov a všetko v poriadku :D Akurát teraz som už vymenila za niečo podobné od Dermacolu :)

      Odstrániť