sobota, 6. júla 2013

Možno som čarodejnica o.O

Ahojte!
Pamätáte na ten pesimistickejší článok Samota? A na jeho zakončenie? Trošku vám občerstvím pamäť. Písala som, že ak v blízkej dobe nepríde niečo dobré nebude to so mnou najružovejšie obdobie, no a ja neviem či sa toho niekto tak zľakol, že mi toho dobrého poslal toľko, až mi z toho spravil dosť dobrý chaos.

Dlho sa na mňa nezvalilo toľko vecí, z ktorých som cítila, že ich riešenie, teda rozhodnutie ako sa k nim postavím, môže vo veľkej miere ovplyvniť moju budúcnosť. Teraz človek nevie, ktorou cestou sa vybrať aby nebola kľukatejšia ako tá druhá ale naopak. Zatiaľ ešte nie som na rázcestí, ešte kráčam po rovnej dráhe ale v diaľke rázcestie vidím a viem, že príde ten moment kedy sa budem musieť rozhodnúť.


V autách nie je spiatočka len tak pre srandu králikov, to hej. Vďaka nej môžete vycúvať a vrátiť sa tam kde ste boli ale tieto cesty budú zrejme jednosmerky. Pri cúvaní by sa mohlo stať, že škaredo narazím a preto sa budem riadiť heslom dva krát meraj a raz strihaj (neviem prečo nevymysleli prirovnanie s dopravou aby mi to tu sedelo :D ). Nenávidím rozhodovania, bojím sa ich, alebo ich dôsledkov. Je to vždy buď-alebo.

Ale zatiaľ som rada, že som aspoň na malú chvíľku opäť rada :)


1 komentár: