štvrtok, 25. júla 2013

New In za včerajšok

Ahojte!
Túto rubriku som nepridala dlho napriek tomu, že doma sa mi nahromadilo oveľa väčšie množstvo vecí než to čo sem dám. Tieto nákupy sú len zo včerajška aa keď sa zamyslím je asi aj dobré, že som sem nepridala ani všetko čo som kúpila za posledný mesiac lebo som si viac než istá, že by som si trieskala hlavu o stenu :/ Snažím sa šetriť ale niekedy sa proste nedá :D

Začnem ešte náramkom, ktorý mi dorazil dnes. Objednávala som si ho cez FB na stránke BE IN STYLE a veľmi som sa potešila. Je presne taký ako som čakala, dodanie tiež veľmi rýchle a navyše na stránke je poštovné zdarma pri platbe vopred! Náramok ma tak stál len 3 €. Nájdete tam aj veľa iných krásnych vecí za rozumné ceny. Oplatí sa ;)




A teraz s5 k tomu včerajšku. Bola som pozrieť u vietnamcov a v DM-ku. Nečakala som, že si kúpim niečo na seba ale už pri vchode svietili tie maskáčové kraťasy a už som na vešiaku hľadala len ich :D Fakt mám z nich veľkú radosť a tuším, že všetky ostatné kraťasy aj niekde odložím lebo budem vláčiť len tieto :) + taká neutrál voľnejšia košeľa, tá pôjde ku všetkému :)


V DM-ku som sa tentoraz krotila, pretože len nedávno som tam bola a nepotrebovala som niečo súrne. Akurát ma teraz opäť začalo zlostiť akné a chcela som nájsť niečo na SOS pomoc. Pokukovala som po nejakých roll-on vecičkách, no nechcelo sa mi dávať za to 4 €, preto som to riskla s fluidom od Balei. Používam ráno a večer a mám pocit že to aj pomáha :O Počkám si ešte ďalej a dám vedieť. 
Druhá vec je rúž Miss Sporty (020) za 0,99 €. Super cena. Veľa báb tejto značke vôbec neverí ale niektoré veci majú ozaj dobré. Ako aj tento rúž. Mám doma dokopy 4 rúže ale tento vôňou jednoznačne vyhral a páči sa mi aj odtieň, ktorý som vzala. Presne ako košeľa, svetlá nude :)


Nakoniec sem capnem aj fotku, ktorú som cvakla dnes len tak keď som šla do mesta vybrať si peniažky za dobierku. Aspoň nejaký príjem keď z Tesca nejak nevolajú a nevolajú...v piatok sa chystám na jeden festival tak tam miniem zase. Ale to mi nejak nevadí lebo za tú zábavu to určite bude stáť :)

Ináč si uvedomujem, že mám trochu vypleštené oči :D 

Ako ste na tom z financiami cez leto vy? :P







17 komentárov:

  1. super úlovky :) ty kraťasy jsou fakt bomba :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hejže, fakt urobili veľkúú radosť :)

      Odstrániť
  2. všetko sú to veľmi krásne veci :) taký náramok som nedávno videla na niekom a veľmi sa mi zapáčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa s ním stretávala hlavne na všelijakých obrázkoch a stále sa mi páčil + krížiky zbožňujem aj ako módny doplnok tak som dlho neváhala :)

      Odstrániť
  3. Ja a financie to je hotová katastrofa. Ani cent navyše. :D Keď aj som niečo mala hneď som si kúpila tričko a kredit, a odvtedy sa ku mne peniažky nejak nedostávajú. :D

    Tie kraťase vypadajú dobre, a tričko Jack Daniels je tiež super. U nás to majú v každom čínskom, a určite aj polka mesta, ale uvažujem o tom, že keď nájdem nejaký dobrý strih a pravdaže budem mať peniaze tak si také kúpim. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tričko videla aj na starých dámach aj na malých dievčatách, čo mi prišlo trochu komické, už len z toho dôvodu po ňom netúžim :D. Je to s ním ako s reflexnými farbami.

      Odstrániť
    2. Lucianna - ten pocit z financiami dobre poznám teda :D a baby hej, veď toho trička je teraz všade plno, akurát mám šťastie, že žijem v menšom meste, tu som ho chválabohu ešte na nikom ani nevidela :D a ono je ináč ešte také fajné pohodlné a ľahučké úplne na leto...ja ho mám rada tak či tak :D

      Odstrániť
  4. Líbí se mi ten poslední outfit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mohlo to byť lepšie s peniazmi, ale tak za tento mesiac mám zatiaľ nad 60€, síce nie bohviečo, ani mňa často do Tesca nevolajú, ale v auguste to bude vraj lepšie + v septembri budem chodiť do druhej roboty častejšie, lebo študenti pôjdu už do školy zatiaľ čo ja budem mať ešte mesiac čas :) takže sa spolieham na to.

    napíš recenziu potom na tu Baleu, som zvedavá, či ti pomôže :)

    Pekná fotka,pristane ti "copík" :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och na to Tesco mám riadne nervy, minulý rok ma volali aspoň každý týždeň 1x a teraz ani to :) u nás nabrali kopu nových brigádnikov tak je to katastrofa totálne :(
      Dobre, napíšem...zistila som dokonca že najradšej mám recenzie na Balea výrobky :D

      Odstrániť
  6. Vážně super úlovky:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šťastie :) nie stále v obchode mi tak niečo padne do oka :)

      Odstrániť
  7. Pekný nákup. Najviac sa mi páči náramok a šortky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty šortky a naramok fakt úúúžase :))
    http://michndella.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť