piatok, 30. augusta 2013

10th Day of "15 Day Challenge"

10. how you hope your future will be like 
~ ako dúfaš, tvoja budúcnosť bude vyzerať

Jooj o tomto strašne rada snívam a predstavujem si :) Najradšej by som bola určite po boku môjho úžasného manžela ( :D nejdem popisovať, to tu už bola),jednoducho chcem mať niekoho, kto pri mne bude stáť v dobrom aj v zlom a milovať ma -  moje druhé ja, pritom mať tie najkrajšie decká na svete ( Tomi a Sara - aj keď môže byť ešte Richard, Daniel alebo Nely a Saška :D ) no a samozrejme ako by to bolo ak by som už nemala za sebou akú-takú kariéru a bývala v peknom útulnom domčeku s veľkou záhradou :D 


Ťažká klasika, čo poviete? Pripadám si, že mám  rokov a to som ešte neskončila :D Snívam o tom, že to všetko by bolo buď niekde v Prahe, pretože to mesto ma veľmi očarilo alebo Londýne :) Chcela by som každé ráno skoro vstať, ísť si zabehať s hudbou v ušiach, rovno skočiť na nákup, prísť domov a urobiť spoločné raňajky. Potom sa pekne spolu naraňajkovať a deň sa môže začať :D Oooooch, tak teraz mi fantázia pracuje na plné obrátky...nechcem vám tu opisovať celý deň. 

Idem si teda radšej zapnúť Pretty Little Liars ;)

9 komentárov:

  1. Moje plány v hlave sa trošku zmenili pred pár dńami.
    Tomášov kamoš prišiel na pár dní domov z Anglicka, a hovoril mi, že by nám vedel robotu. Ibaže, ja chodím do školy ešte mám dva roky na strednej. Tak možno o dva roky, ževraj bude aj vtedy vedieť robotu.
    Hneď mi v hlave blikli trošku iné predstavy, keby sa tam naozaj dostaneme. Čo by to bolo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To znie dobreee...ale keď si vezmeš, že ťa ete čakajú tie 2 roky je to ešte skoro. Nevadí, veď si počkáš. Tvoj Tomáš si ťa podľa mňa nezaslúži ale na druhej strane ho strašne ľúbiš a preto má šťastie. Už celé to, či vám tento plán vyjde aj po 2 rokoch a či práve s ním bude len čisto na tebe :)

      Odstrániť
  2. Kto by nechcel tak peknú budúcnosť! :)
    Úprimne som už na túto tému dosť rozmýšľala, no nejak dojdem vždy len k jednému záveru - byť šťastná. Môžem byť hocikde, s hocikým a robiť hocičo, no najdôležitejšie je pre mňa to šťastie. Hold, som sebec :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie si sebec, môžeš byť šťastná, každý chce byť šťastný akurát to niekto robí nie práve najšťastnejším spôsobom kedy ani nevie a môže zraniť veľa ľudí naokolo...

      Odstrániť
  3. často premýšľam o tejto téme .. a do dneška alebo teda včerajška som mala jasnú predstavu o svojej budúcnosti po boku svojho priateľa.. no veci sa menia a tak po rozchode mám taký mierny mišung v hlave že ani neviem čo chcem robiť zajtra nie to ešte o pár rokov.. :/

    http://julietandnicol.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebuď smutná, mnohokrát som si myslela to isté a verila tomu, že mám lásku svojho života s ktorou zostarnem a budeme mať deti a pod. , no ale isté situácie spôsobili že všetko sa to vzdialilo a teraz aspoň vďaka tomu premýšľam reálnejšie. Hovorí sa, že na svete je mnoho lepších než ten čo si mala, teraz tomu neveríš, to viem, lenže ono to je fakt pravda :)
      A ešte, ak ste sa mali naozaj radi, bude všetko zase v poriadku :) Uvidíš...

      Odstrániť
  4. Úplná idylka. Myslím, že takúto budźcnosť by chcel každý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Sny sú pekná vec, bez nich si realitu ani človek nemôže plánovať :)

      Odstrániť
    2. :) Sny sú pekná vec, bez nich si realitu ani človek nemôže plánovať :)

      Odstrániť