štvrtok, 15. augusta 2013

1st Day of "15 Day Challenge"

1st DAY


1. put your music player on shuffle and write the first ten songs that play 
~ zapni prehrávač so všetkými piesňami a napíš prvých 10 piesní, ktoré začali hrať


Taak najprv chcem povedať, že počúvam všeličo možné. Najviac rock presnejšie pop rock ale medzi obľúbené zaraďujem aj Beyoncé čo má od rocku ďalej :) Ďalej ma vedia vziať aj dance hity, najmä v lete aaale z hip hopu zvládnem jedine Majka Spirita :D Tak zapínam shuffle a poďme na to:

1. James Arthur - Tuesday - po pesničke Impossible som musela nájsť aj iné a rozhodne som urobila dobre, lebo táto je jeho originál a je ešte lepšia :) Krásny spev, páči sa mi jeho feeling pri spievaní...vie kde čo dať aby to znelo dobre a slová sú len ďalším plus :)

2. Hillsong United - Nothing Like Your Love - priznám sa, že len nedávno spoznaná kresťanská worship skupina vďaka jednej významnej osobe. Okamžite ma očarila a v prehrávači už mám 2 albumy, môže sa stať, že sa skupina ešte zopakuje :D Je neskutočné ako podobné piesne znejú v slovenčine a angličtine, dobrý rozdiel. Viac ma to vezme.

3. John Mayer - I´m Gonna Find Another You - nepatrí práve medzi moje TOP 3 ale typická oddychová, pri ktorej mi v hlave znie len hlas Johna a myšlienky blúdia

4. Jamestown - Because Of You - viete o tom, že v tejto kapele figuruje Štefan Pčelár z poslednej superstar? Ani ja som nevedela až ma sem Youtube nejak zaviedol a táto pieseň je akoby zo zahraničnej produkcie a podobá sa mi štýlu Coldplay

5. Hillsong - Christ Is Enough - vravela som, že je dosť možné zopakovanie a práve táto pieseň je jedna z naj, ak aj nie najlepšia :) Zbožňujem hlavne úsek The cross before me/ The world behind me/ No turning back... :) 

6. Inna ft. Daddy Yankee - More Than Friends - ako ste si všimli mám tu všeličo :D Na chuť pesničkám od Inny som prišla asi po tom ako som si pozrela nejaké jej Season kde spievala v sprievode akustiky na streche :D Potom to začalo a tento hit je dosť letný :)

7. The Afters - Light Up The Sky - taak toto sadlo :) pesničku už mám v prehrávači dllho dllho, no až po nejakej dobe som pochopila, komu je skutočne venovaná...

8. Ne-Yo - Miss Independent - jeden z hitov, ktoré u mňa proste nikdy nezostarnú a nikdy ich neprepnem. Sama tom nerozumiem ale ozaj takých zopár mám aaa navyše rada si namýšľam, že je to o mne :D :D Kto by nechcel :P

9. Simple Plan - Welcome To My Life - som rada, že sa tu zmestili. Tam ta ra dá, predstavujem vám moju najobľúbenejšiu skupinu. Žijem s ňou už strašne dávno, od mojich "emo" období, kedy som nosila len čierne veci, vybíjané opasky a čiernu ceruzku na očiach až dodnes :D Welcome To My Life ;P

10. Jason Walker - I Feel Like That - neviem...taká nostalgická. Boli chvíle keď som sa pristihla ako sa mi pri nej rúti dole slzička, no časom sa všetko spraví :) Má svoju myšlienku, hlbokú.

Aaaaa na koniec sem pridávam jednu ukážku, bonusovú 11. pieseň :)




2 komentáre:

  1. Welcome to my life je jediná pesnička, ktorú poznám od Simple Plan, ale neskutočne ju milujem!
    Inak, veľmi sa mi páči, aká si otvorená vzhľadom na svoju vieru. Ja mám o tom stále problém rozprávať. Dúfam, že raz sa aj mne podarí pred ľuďmi otvoriť v tomto smere :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Tak v tomto smere majú dnešní hlavne mladí ľudia stále nejaký problém, ja to nejak neriešim :) Tiež som mala obdobie kedy to tak možno bolo ale definitívne som si vybrala a viem, že správne ;) Držím palce :)

      Odstrániť