piatok, 16. augusta 2013

2nd Day of "15 Day Challenge"

2. five guys whom you find attractive 
~ päť chlapov, ktorí ti prídu atraktívni


Popravde celkom nenáročná téma :D Myslím, že každé dievča má nejaké svoje platonické lásky. Aké sú tie moje? :P 

1. Team Stefan = Paul Wesley

Prekvapené? :D Nevravím, že Damon alebo Ian sa mi nepáči, no aj vďaka upírskym určite viac fandím Stefanovi. Neviem ako by som si vybrala v prípade, že upírske nesledujem a nie som ovplyvnená ich postavami a charaktermi. Len vďaka tomu by som si 100 x vzala Stefana. Nie som na tých "zlých" :D 


2. Xabi Alonso

Especially keď bol ešte mladý :D Teraz má takú bradu, nosí v kuse baretku a už tam nevidím až tak to, čo predtým :)


3. Brad Pitt

K-L-A-S-I-K-A. Ja som proste blondiakovský tip. Brad má už svoje roky ale vo filmoch ostane mladý stále. Taká Trója. Achilles. Filmy sú filmy. To sa nedá nič viac povedať. - toto som skopírovala zo starého blogu, ale viete čo? Pri prezeraní jeho fotiek, som si už nie tak celkom istá. Asi by tu nemal byť, neviem či sa mi zmenil vkus alebo čo :D Alee predsa som ho nechala, aj keď...je tu "aj keď". 


4. Heath Ledger

Neviem či sa to sem hodí, kedže on už nežije ale pridávam aj tak. Keď som sa dozvedela správu o jeho smrti prišlo mi dosť ľúto že svet a takisto showbussines prišiel o tak skvelého herca. Mám pocit, že jeho som videla v nejakom filme o rytierovi a potom asi 10 vecí čo na tebe nenávidím a tam spieval aj pesničku Can´t take my eyes off you *IN LOVE*...ozaj je to smutné.


5. Tajomstvo

Musela som si nechať aj takýto priestor. Nebudem to bližšie rozpitvávať veď každý dobre vie ako to v živote chodí a že človek, ktorý vám padne do oka sa zrovna nezjaví každý deň (teda ak nie ste ten typ, dúfam že si to nikto nevezme osobne) aaa u mňa toto miesto teda nechám takto rezervované jemu :P Možno aj existuje :)

* ako ste si všimli skoro každá foto je v obleku :D 
** niektoré popisy sú zo starého blogu :) 

12 komentárov:

  1. Nooo a já jsem spíš pro Damona, Stefan mě pěkně sere :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chlapci v oblekoch sú pekní.. :D vidíš Brad Pitt... že ma to nenapadlo...ja už mám článok tejto témy prednastavený..ale zmenila som ho len na troch chlapov. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suit Up treba! :D ooo to som poriadne zvedavá na tvoj výber :)

      Odstrániť
  3. Tiež sa mi veľmi páčia chlapci v oblekoch. Mňa tá mánia okolo Brada Pitta nejak obišla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcem spoznať ženu, ktorá dá ruku na srdce a povie, že sa jej nepáčia muži v oblekoch :D Podľa mňa neexistuje...a fakt? Ja len vďaka filmu Trója! Vážne :D

      Odstrániť
  4. Mňa už začali hnevať pre zmenu všetci traja, tak som Denníky na nejaký čas stopla :D ale asi by som skôr brala Ian-a :)
    aaa inak by som tam mala ešte určite Stuarta Towsenda, Johnnyho Deppa, Kita Haringtona a môjho snúbenca (samozrejme, bol by na prvom mieste) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Normálne som si išla vygoogliť toho Stuarta a Kita lebo som ich nepoznala tak podľa mien :D Kit by celkom ušiel aaa joooj, šťastná žena si, že si našla niekoho kto je aj reálne na prvom mieste ;) Prajem vám všetko dobré aj do budúcnosti :)

      Odstrániť
  5. Najlepšie poznám jednotku, ale aj tak sa mi viac páči hranatý ksicht Iana! :D
    Ale celkom dobrý výber, až na toho Pitta, ja ho nemôžem ani cítiť, prepáč :D I keď vo filmoch je super :)
    Najsexy v poslednú dobu je pre mňa aj tak stále Booth z Kostí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V pohodeee, písala som, že jeho by som tam už ani nedávala alee...( Brada Pitta myslím :D ) aa Bootha poznám hoci Kosti často nepozerám a môôže byť ;) :D

      Odstrániť
  6. Číslo jedna jasně vede:-D! Vážně parádní článek a ještě lepší blog:-), takže follow you:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som konečne happy, že niekto je tiež za Stefana! :D A díík, rada vrátim follow, tvoj blog je tiež skvelý ;) :)

      Odstrániť