sobota, 17. augusta 2013

3rd Day of "15 Day Challenge"

3. your zodiac and if you think it fits your personality 
~ tvoje znamenie a názor, či sa zhoduje s tvojou osobnosťou

Priznám sa, že na tento 3. deň som sa aj tešila. Kedysi som sa o astrológiu dosť zaujímala, podobne aj o kamienky. Na krku som donedávna stále nosila opalit, predtým tyrkys a ruženín, no ich účinku som nikdy nejak neverila. Len ma proste zaujímali pre svoj vzhľad a pre príbehy, ktoré sa občas s nimi spájali :) Na horoskopy zase neverím absolútne, to si ani nečítam, somariny ale zverokruh je u mňa niečo celkom iné. Niečo na ňom určite je.


Narodila som sa 14. októbra takže moje znamenie je Váhy. Viem toho o mojom znamení pomerne dosť a musím potvrdiť, že všeobecný popis, ktorý som čítala kade- tade o Váhach sa na mňa zhodoval možno aj na 80% čo teda zahrňuje pomerne dosť informácií čo sa zhodovali. Čo som si zapamätala najviac, že na mňa sedí? 

1. mám rada všetko pekné, estetické a spojené s umením

2. nenávidím konflikty a nespravodlivosť takže stále sa všetko snažím zmieriť a hľadám súlad

3. ťažko sa rozhodujem ( čistá pravda, už len v obchode keď si mám vybrať niečo sladké :D )

4. potrebujem mať pri sebe niekoho, kto by ma mal rád...jednoducho potrebujem byť milovaná ( alebo ináč, že som dosť partnerský typ :P )

5. bývam ľahko ovplyvniteľná (no nič moc vlastnosť :D )

6. vyberám vždy najradšej zlatú strednú cestu, nerada riskujem

7. viem byť dosť empatická (a toto zo mňa často robí psychologickú poradňu :D ale nesťažujem sa, vážim si pocit keď mi iní takto dôverujú a nedovolím si ich sklamať )

8. rada snívam

9. som ťažká romantička

10. iným viem poradiť ale sebe ťažšie rozumiem 


To by aj stačilo. Ak by som premýšľala ďalej prídem asi aj na ďalšie veci :D Myslím si o sebe, že sa dobre poznám. Často a rada premýšľam, potom mám v hlave aspoň poriadok (aj to sa spomína pri Váhach, musia mať všade poriadok :D ). 

Aaa taká pikoška. Rozumiem si najviac s blížencami ( a je to pravda) ale ináč by som mala aj s Vodnárom, Levom alebo Strelcom :) 


*netuším ako vznikol tento obrázok ale sú to presne moje oči (pri zreničke mám hnedú a vonku takú zelenú :O )


Poznáte charakteristiku svojich znamení? Súhlasíte s ňou? 


9 komentárov:

  1. Pekný článok. Ja tiež neverím na horoskopy, ale môj opis znamenia sa na mňa úplne hodí. Blíženci- akoby 2 osoby v jednej. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám pocit, že blíženci si rozumejú skoro s každým :)

      Odstrániť
  2. AKurát včera večer som prednastavovala článok na túto tému..a kedže som tiež v znamení váh... tak sa väčšina z toho zhoduje. :D vidíš, mne tam chýba to že som lahko ovplyvniteľná.. ale ináč to mám podobné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno sa zase ja dozviem ešte niečo nové :)

      Odstrániť
  3. Môj popis podľa znamenia sa na mňa dokonale hodí. Som ryba ako vyšitá. Ešte aj ten obrázok s očami na mňa sedí!:D

    Moji rodičia sú tiež váhy a blíženci možno preto im to tak dlho vydržalo... moje znamenie sa k blížencovi až tak nehodí(Janči je blíženec),ale nemyslím si, že by to mohlo ovplyvniť môj vzťah k nemu :)

    Ja nemám rada škorpiónov, aj sestra je a je to peklo fakt... veľa ľudí to potvrdilo, že s tým znamením sa vychádza najhoršie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj na teba sedia oči? :O Fakt na tom niečo tiež je? :D Srandaa...aa ináč aj moja sestra je škorpión, nejako zle nevychádzame ale počula soom, že je to najzložitejšie znamenie :)

      Odstrániť
  4. Ja horoskopom takisto neverím, možno občas mi niečo v tom aj sadne, ale čítam to tak akurát z nudy :D Na mňa obrázok s očami nesedí, mám hnedo-zelené, niekedy viac hnedé inokedy komplet zelené, ale sivé teda nie :/ Aj keď byť vyzerali popiči :D Mám sestru Váhy, a môj bývalý bol (respektíve ešte stále je :D), a ako moc som si s ním nesadla. Respektíve sadla a teda hooodne, len potom z nevysvetlitelného dôvodou sa začal ku mne správať ako hajzel a vôbec sa o mňa nezaujímal a tak. Neviem si to vysvetliť doteraz, jediné vysvetlenie, ktoré som dostala bolo že je ***** - a to povedal on sám :D
    Ja som Škorpión, a som s tým stráášne spokojná. :D Tiež toho o svojom znamení viem dosť a musím uznať že nie všetko sa u mňa zhoduje, ale na 98% som sa v sebe našla.
    Ak mám byť úprimná, tak mám s tebou, alebo teda s Váhami spoločných pár vlastností, ale som predsa len je to u mňa iné :D Každý sme iný, poznám milión Škorpiónov, s väčšinou som si sadla, ale nie s každým si komplet rozumiem. :)
    Článok ma zaujal, mohlo by potom k tomu byť aj niečo osobitne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem se narodila 24. října ráno, takže jsem na přelomu vah a štíra a popisy obou dvou znamení na mě naprosto sedí. Na horoskopy nevěřím, ale ke kartářce chodím a zatím mi sedlo vše, co mi řekla. Jak z minulosti, tak z zatím i z budoucnosti .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. poviem ti, že som si čítala charakteritiku znamenia - sedí, charakteristiku mena - sedí, charakteristiku čínskeho kalendára - no, tiež celkom sedí :D.
    tiež nie som nadšenec horoskopov, neverím v nich, ale poviem ti, že si ich vždy rada prečítam, nech mám srandu :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť