nedeľa, 18. augusta 2013

4th Day of "15 Day Challenge"

4. something you always think 'what if..' about 
~ niečo nad čím stále premýšľaš 'čo ak..'


Myslela som si, že budem dlhšie rozmýšľať ale nie, prišlo to. Veeľmi často premýšľam nad tým, čo ak by som sa narodila niekde inde. Či by som sa mala lepšie, či by som bola iná ako som teraz a proste čo by ma v živote stretlo. Najviac som snívala o Amerike alebo Anglicku. Rozčuľujem sa nad nespravodlivosťou, že tie deti sa proste narodia a vedia celosvetový jazyk! Pričom ja, sa tu musím trápiť premýšľať ako Američania aby som vedela aký čas mám kde vtrepať :D 

Alebo čo ak by som bola chlapec! :D Vás to nikdy nenapadlo? Niežeby som bola nespokojná s tým, že som dievča ( aj keď niekedy som ozaj plakala nad tým, prečo nie som chlapcom :D ) ale mala som také stavy. Teraz v tom vidím mnoho výhod. Cítim sa fajn keď viem, že môžem mať niekoho, kto ma vie obrániť ( nejaký chlap :D ), alebo, že si môžem dať krásne šaty niekde na ples ale každá minca má 2 strany. Na tej druhej, horšej sme slabšie :( často podceňované v práci aa ešte veľa chlapov žije v tom, že naše miesto je doma v kuchyni pri 10 deťoch. Som zvedavá kedy sa toto vytratí :(



To sú asi moje najčastejšie "čo ak" myšlienky. Neviem nad čím premýšľate v takomto zmysle vy, dúfam, že vám tie moje postrehy neprídu nejak divné :D 

Máte svoju najčastejšiu "čo ak..." myšlienku?

8 komentárov:

  1. Slovné spojenie "Čo ak..." mi vždy pripomenie pesničku od IMT SMILE- Čo ak, a teraz si ju vďaka tebe stále spievam(naozaj diky :D).

    Neraz som si predstavovala, aké by to bolo, keby som sa narodila inde, tiež niekde v Anglicku a podobne, ale potom mi vždy napadlo, že stále lepšie tu na Slovensku ako niekde v Afrike, kde sa ľudia trápia, ale v tých krajinách, kde sú ešte atentáty a vojnové konflikty na dennom poriadku.

    Chlapcom chcem byť minimálne 2 dni do mesiaca(baby vedia prečo :D), ale aj ja som neskôr prišla na výhodu byť ženou. A s tvojou myšlienkou, že sme slabé, maximálne nesúhlasím, (ibaže by si to myslela tak, že sme považované za slabšie pohlavie), pretože ženy sú mnohokrát silnejšie než si ostatní myslia. Sme silné v inom zmysle a podľa mňa v dôležitejších veciach ako muži. Pôrod by nevydržali, málo chlapov dokáže pracovať a potom sa ešte do večera starať o deti, variť, žehliť, prať, upratovať,... takže ja to vnímam kus inak. A veľa krát musíme mať pevné nervy a vydržať psychickú záťaž, aby sme mohli ísť ďalej. A to je podľa mňa veľmi náročné pre hocikoho :)

    Moje čo ak sa ešte spája s tým narodením, že čo ak by som sa narodila inej rodine, akí by boli rodičia a tiež, že čo ak zomriem, čo sa stane...to sú moje najčastejšie filozofie. Ohľadom existencie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď si aspoň pospevuješ! :D
      Aaa ttoo máš vlastne pravdu, že boli stavy kedy som si povedala dobre, že som na Slovensku (lebo tu nie sú hurikány a tornáda...hocii už aj to bolo troška :D )
      A aj s tým chlapcom máš pravdu :D Ja som na to už prišla :P Slabé som myslela fyzicky, nemôžeme robiť fyzicky náročnú prácu lebo na to proste nie sme stavané no.
      Aj nad tvojim "čo ak..." som sa už stihla zamýšľať ale súviselo to aj s tou inou krajinou :)

      Odstrániť
  2. Vôbec nie sú divné, aj ja som párkrát rozmýšľala nad tým, aké to majú deti v Amerike, Anglicku a v podstate všetkých krajinách, kde je prirodzeným jazykom angličtina, ľahké. Ale tak oni sa zase takisto učia španielčinu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No učia sa španielčinu ale svetový jazyk vedia dávno, španielčina je už len plus pre nich :)

      Odstrániť
  3. Veľmi zaujímavé....ja sa tiež nad týmto zamýšľam...
    Fakt je zaujímavé to s tým jazykom.. a dosť nespravodlivé.tiež am to tak trochu dosť štve :) Ja si protirečím..ach. No ale nad chlapcom rozmýšľam/rozmýšľala som tak dva roky v kuse! Ja som totiž futbalový maniak a proste keď som bola v tej riadnej puberte stále:Vyholím si hlavu, keby som bola chalan môžem robiť blbosti a nik mi to nezakáže apod...Prešli sme si tým a už je dobre, či ty ešte nie? :)
    Pesnička je krásna, aj článok!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, že sme si tým prešli, ja už chlapcom nechcem byť hoci futbal si sem tam rada pozriem aale predsa, no :D Maniak nie som, skôr do hudby než športu :D
      A ďakujeem za pochvaluu ;) :)

      Odstrániť
  4. Vidíš, ja som pri písaní tejto témy vôbec nepremýšlala nad niečím takým, ale súhlasím s tebou. Už len s tým jazykom to majú ľahšie. Aj s tým, že žijú v takých veľkých mestách, majú tam všetko, je to iné ako u nás na biednom Slovensku. :D

    A byť chlapcom, no ani by som nechcela... aj keď dakedy som nad tým premýšľala, musím sa priznať, že aj niekedy, keď som bola vonka a mama ma nepustila dlhšie... určite keby som bola chlapcom tak by ma nechala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takisto som chvíľami našla milión výhod, ktoré majú chlapci ale potom som sa konečne spamätala :D

      Odstrániť