streda, 21. augusta 2013

5th Day of "15 Day Challenge"

5. five ways to win your hear
~ päť spôsobov ako vyhrať tvoje srdce

A pokračujem v challenge. Táto úloha pre mňa nie je až taká jednoduchá. Veci týkajúce sa vzťahov a lásky beriem dosť vážne, nie som z tých čo vhupnú len tak do niečoho nového s niekým kto príde vhod. Som strašne náročná, priznávam to a preto je pre mňa veeľmi ťažké nájsť niekoho kto ma dokáže očariť. Ale skúseností mám povedzme, že dosť. Zlých, ktoré mi ukázali čo vážne už nikdy nechcem ale aj dobrých vďaka ktorým už teraz viem ako to vyzerá, keď to proste klape. 

1. spôsob - charizma
To sa proste nedá naučiť, to človek musí mať a ten druhý to musí cítiť. Je to ten prvotný impulz kedy pri stretnutí s človekom viete, že AHA niečo sa tu deje. Proste vás niečo upúta natoľko aby ste mu venovali svoju pozornosť. Bez toho nikdy nejde začať. Je to tá povestná iskra! :)

2. spôsob - úprimnosť a dôvera
Som teraz v etape kedy už človeka poznáte prípadne spoznávate. Z duše nenávidím klamstvo. Jedno z mojich životných pravidiel, ktoré sa snažím mať stále na pamäti je že aj to najkrajšie klamstvo je 100 krát horšie ako najbolestivejšia pravda. Ak vás človek oklame raz, rátajte s tým, že to urobí znova a tým pádom sa naruší veľmi dôležitá vec, ktorou je dôvera. Ťažko sa získava alee hovorím, že dá sa to! Na to však potrebujete vedieť ( a byť si tým viac než istý), že to sami chcete! Ináč je to stále zbytočné.

3. spôsob - zmysel pre humor
Nooo čo, je to tiež spôsob! Potrebujem aby ma vedel rozosmiať, vtedy sa cítim fajn a viem, že si rozumieme. 

4. spôsob - romantika
Pekné slová, prekvapenia, záujem a všetko to klišé. Som staromódna? Uznávam všetkých gentlemanov, ktorí ešte existujú (áno, má to znieť ako ohrozená skupina :D ). Dnešný svet už vôbec nie je o tom. Aaaa to je smutnéé....

5. spôsob - (dlho premýýšľaaam) spoločné záujmy
Aj keď sa vraví, že protiklady sa priťahujú doteraz neviem ako je to myslené a vysvetľujem si to po svojom. Je to úplne iný pocit keď sa bavíte s niekým, kto má podobnú vášeň v istých záujmoch ako vy. Viac vás vie pochopiť, vcítiť sa do vás, zaujímať sa viac a jedno s druhým. Môžete sa učiť jeden od druhého, spolu snívať, vymýšľať a tak mať aj pevnejší vzťah :)



Teraz na to pozerám čo som spísala a určite by som vedela pokračovať až kým by som nespísala niekoho dokonalého, ktorý ale nikdy nebude existovať a s tým sa treba proste zmieriť. Vlastne, niekoho tak dokonalého by som asi ani nechcela, cítila by som sa zvláštne. Má to byť predsa aj o tom vedieť o našich rozdieloch a akceptovať ich také aké sú. Toto je zaručená výhra :)

7 komentárov:

  1. Skvelý článok! Rozhodne týchto päť vecí chcem (haha aké vtipné) aj ja. na svojom chalanovi...Máš pravdu, s charizmou sa musíš narodiť, ale vždy si vravím že čo je rpe druhého pekné, pre iného je škaredé...a beriem to tak aj s tou charizmou...ja ju naozaj viem nájsť na "netypických" ľuďoch....
    Druhý spôsob je skutočne veľmi háklivá téma,..tam sa dá dosť rozpísať...nikto nechce prísť o dôveru a nikto nemá rád ani klamstvá, takže rozhodne treba byť úprimný....bolí to 1000000x viac, keď sa kvôli klamstvu musia dvaja rozísť...
    Ja som strašne človek na srandu, takže musí byť :) A romantika len do určitých hraníc, ale toto vie každý, akú má hranicu ;)
    Spoločné záujmy- no tak toto si vystihla...Tiež nechápem ten "výrok" že protiklady sa priťahujú...ja ak sa nemám s niekým o čo baviť tak sa s nim ani nekamarátim, nieto ešte chodiť...hej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S romntikou si to vystihla, tak som to myslela lebo zase čo je veľa to je veľa ale zatiaľ som nemala problém s tým aby jej bolo veľa, skôr naopak :D

      Odstrániť
  2. Se všemi body souhlasím :) hezky napsáno. Je fakt, že s přítelem moc podobných zájmů nemáme, nedávno jsem přišla na to, že s jedním kamarádem jich mám dost a je to fakt o moc lepší :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Blbéé...teraz nad tým asi dosť premýšľaš čo? Mne by to určite nedalo spávať keby som si niečo také uvedomila :(

      Odstrániť
  3. S ou dôverou súhlasím...mňa už vela krát oklamali... a preto neverím len tak, prevverujem si všetko čo sa len dá. :D Možno som trošku "sonda", ale ja za to nemôžem.. potom si to ale poriadne treba vysvetliť stým človekom, keď aj oklame... sú ľudia, ktorí iných skúšajú, čo a kolko si toho môžu dovoliť. Len keď to raz prešvihnú, tak už nie je cesty späť. :)
    Ani u mňa nie je tá dôvera už 100%ná...ale ta čo už, kvôli tomu predsa dlhší vzťah nezahodím len tak za hlavu. Iba až b to bolo dačo vážne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nevadí, ja sa tiež kľudne priznám že som "sonda" a všetko preverujem čo sa len dá, a väčšinou úspešne mi nič neujde :D aa pekný komentár, dobre si to všetko napísala, súhlasím kompletne ;)

      Odstrániť