štvrtok, 22. augusta 2013

6th Day of "15 Day Challenge"

6. why are you staying strong 
~ prečo ostávaš silná


Prvá divná téma na môj vkus. V hlave sa mi zrazu zjavilo kvantum odpovedí od blbostí až po filozofické úvahy a neviem čo si teraz vybrať :D 

Ostávam silná hlavne pre to, aby som v živote niečo urobila, niečo dosiahla. Áno to bude ono. Mám rada výsledky, pre ktoré na niečom makám. Ak sa nedostavia vie ma to sklamať aale práve pre to musím ostať naďalej silná a nevzdávať to. Na takých cestách keď za niečom idete vás postretne veľa prekážok, ktoré sa vás budú snažiť položiť a opäť si musíte povedať, že musíte ostať silní :) Čo viac k tomu dodať.



Možno ostávam silná aj pre mojich blízkych, alebo som silná pre to aby som bola inšpiráciou pre iných, ktorí si budú myslieť, že sú na dne a nezvládnu to, spomenú si na iných, ktorí ostávali silní aj v takých chvíľach a to ich nakopne. Nikdy neviete kto si z vás môže vziať príklad.

Chcem ostať silnou aj kvôli tomu aby ostatní nevideli kde mám Achillovu pätu. Dnešný svet nie je stále ružový, dobrý a pekný, bohužiaľ. Musíte byť obozretní vo všetkom čo robíte. V každom kroku, slove, čine...všetkom. Je to fajn pocit potom nájsť ľudí v spoločnosti ktorých viete, že môžete vypnúť a nestarať sa až tak o tieto veci lebo takí ľudia vás berú práve pre to akí ste prirodzene. To si ja veľmi cením :)

Nooo a písala by som ďalej ale samy vidíte ako sa tu dá obšírne zachádzať aj do iných tém a to by nedopadlo dobre :D Tak ostávajte silné! (Znie to trocha feministicky ale nevadí, ja som celkom za feminizmus :D )

4 komentáre:

  1. Krásně napsáno :-) Silné lidi, resp. ženy svět potřebuje! :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujeem :) A máš pravdu, potrebuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný článok. Úplne súhlasím, dnes je veľmi dôležité ostať silná. Keď ľudia uvidia nejakú slabosť, tak ju hneď využijú. Ja som za feminizmus. :D

    OdpovedaťOdstrániť