piatok, 23. augusta 2013

7th Day of "15 Day Challenge"

7. a story you love 
~ príbeh, ktorý miluješ

Práve tu sedím už asi 10 minút, blbo pozerám na to biele miesto kde mám napísať text a ja netuším ešte aký :D Príbeh, ktorý milujem...to chcete nejaký film? Knihu? Pieseň? Takéto veci ma napadajú ale ešte nič konkrétne. Vidím to na ďalších 10 minút :D 

Po 10 minútach som si spomenula na 3 príbehy. Prvý z nich je film Dear John. Oslovil ma lebo tam hral Channing Tatum :D niee niee, oslovil ma ten príbeh. Dá sa povedať, že je to romantická tuctovka ale romantika v podobe letnej lásky, ktorá je vzápätí skúšaná vzťahom na diaľku vo mne zanechalo celkom silné pocity. A ako by to bolo keby sa neobjavili komplikácie, ktoré potom zmizli a všetci žili až kým nepomreli, že? Odporúčam pozrieť si film hlavne romanticky založeným dušiam. 


Number 2 je Rosalinda :D :D Šibe mi z toho kvôli tomu, že som to sledovala teraz cez prázdniny na Wau. Ani neviete koľko som sa zároveň nasmiala kvôli všetkým tým starým veciam, niektorým dialógom, ťažkému klišé keď sa pobili Fernando José s tým Alexom o Rosalindu alebo aj tie vysoko kvalitné natočené scény :D Vidno, že je to stará telenovela ale dostala ma opäť :) 

Tretí príbeh...hmm, ja som zabudla čo som chcela za tretí príbeh :O .... Aaaa mám to. To bude tým, že to možno nie je najšťastnejšia voľba. Nemám rada filmy, ktoré sa končia smutne a tento sa tak trocha končí. Ide o film One Day. Je aj kniha. Pri sledovaní to pre mňa boli šoky aa je to jeden z filmov, pri ktorých som aj plakala. Tiež odporúčam.


Asi ste si z toho veľa neodniesli. Na koniec môžem povedať, že aj môj život aj ten váš je nejaký príbeh, ktorý sa píše každý deň. Na ten môj sa zatiaľ nesťažujem. Má isté kapitoly, aj teraz sa jedna píše a baví ma tak si počkáme na veľkolepý záver, snáď happyend. 

11 komentárov:

  1. Dear John, je podľa mňa naozaj iba pre veľkých romantikov. Ja som to nejak extra nemusela. A na Rosalinde sa tiež smejem. Keď prepínam medzi kanálmi a na Wau akurát ide, tak to je zabijak. Hlavne tie účesy. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hejžee, účesy sú peckové :D aj to ako sa maľovali občas tie baby, obliekali...pravé retro! :D

      Odstrániť
  2. Ako dobre, že si napísala práve o tom One Day... už dávno som si chcela pozrieť ten film,videla som už aj niekde knihu...super, že si to pripomenula. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozri sii, dobre strávený čas...:D vidíš aj vesmír asi chcel aby si na neho nezabudla :P

      Odstrániť
  3. Stáhnu si One Day, diky za tip :) Na Johna jsem koukala nedávno, hezký film :) Me se jeste líbil Zápisník jedné lásky, vidělas?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;) Vieš čo nevidela som to ale všade písali, že sa to veľmi podobá na Dear John tak to bude môj najbližší film čo si zrejme pozriem :)

      Odstrániť
    2. Urcite mrkni a dej vedet (nevim jak:D) jak se ti libil :)

      Odstrániť
    3. Eve už som videla! Mala si pravdu, krásny film a navyše sa mi na ten spôsob aj sníval sen v noci :D

      Odstrániť
  4. dear john, aaach ten film, ktorý bol donedávna tak úzko spätý s mojou budúcnostou - zbožňujem ten film, dokázala by som ho pozerať aj milión krát dookla len kvôli tomu príbehu :)))
    na nejaký ten podobný štýl je aj film The notebook - ak si to ešte nevidela, určite si to pozri :) odporúčam :)

    http://julietandnicol.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporúčali mi ho tu tak som si nakoniec pozrel a neľutujem. Krásne to bolo a herec sa mi páčil tiež :D :D

      Odstrániť