pondelok, 26. augusta 2013

8th Day of "15 Day Challenge"

8. your stangest dream 
~ tvoj najviac čudný sen


Moje sny bývajú väčšinou čudné a vôbec nedávajú zmysel. Raz som tu, idem niekde a zrazu sa ocitnem úplne inde s úplne iným cieľom. Aj predvčerom sa mi sníval jeden crazy sen, ktorý sa dnes aj zúčastnené kamošky dozvedeli a celkom sme sa posmiali. Ten tu rozoberať nebudem lebo to by bol dobrý sloh :D 

Ináč moje sny obsahujú často aj lietanie, ktoré vyzerá asi tak akoby som plávala vo vzduchu alebo keď sa trápim pre nejakú vec sníva sa mi jej prípadné riešenie (vždy je príliš pekné a potom ráno keď si uvedomím blbú realitu nie je to 2x  krát príjemné). 


Pri tejto téme som si ale hneď spomenula na jeden konkrétny sen. Neviem či je najviac čudný, mne sa páčil a páči sa mi doteraz lebo v ňom stále hľadám skrytý zmysel. Písala som o ňom na starom blogu. Nebudem to tu kopírovať len sem hodím link a kto chce, môže si ho prečítať. Občas si na neho ešte spomeniem ak sa náhodou v mojom živote udeje niečo súvisiace s tým snom (stačí, že to má súvis v mojej hlave :D ). Sen si nájdete tuto http://angelity.blog.cz/1201/sen 

Pamätáte si svoje sny? 

4 komentáre:

  1. Mne sa niečo sníva každú noc, len výnimočne mám noc bez snov a u priateľa je to zas úplne naopak, jemu sa buď nič nesníva(alebo si to nepamätá) alebo sa mu sníva raz za pol roka :D.

    Dneska sa mi snívala totálna kravina,nejaký väzni vo fitnes centre ma chceli zabiť(to mám asi z toho, že v neografií pracuju väzni) a zobudila som sa tri krát a tri krát aj zaspala a stále ten sen pokračoval...totálna nočná mora som bola lenivá už aj kričať, lebo som vedela, že som už sama doma :D Nemalo by to zmysel, nikto by ma nezachránil :D.

    O lietaní a čarovaní sa mi sníva zriedkakedy(kedysi veľmi často) a sú to pre mňa najvzrúšujúcejšie sny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jááj pamätám si na to ako som ho vtedy čítala, až som závidela, že aj ja chcem taký sen! :D
    Mne sa ešte o lietaní asi vôbec nesnívalo, možno, ale sa nepamätám. :D Väčšinou mám sny s kamoškou, rodinou, frajerom...a minule sa mi snívalo, že som pri niečom zlom načapala Tomáša a rozišla som sa sním, potom sa aj snažil ma získať späť, ale ja som už s ním nič nechcela...a ešte som kamoške hovorila, že ho ľúbim ale aj tak s ním už nechcem byť, lebo mu neverím...bože, také sny neznášam, keď v nich plačem...ale vraj plač znamená šťastie, tak ktovie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sny si pamatuji, některé dlouho, jiné zapomenu hodku po probuzení - asi jako každý:D Nemám ráda sny kdy padám nebo chci křičet a nemuzu, brr:/ Zrovna dneska se mi zdál dcla hezký sen o jednom klukovi co je povoláním pilot, aach O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Občas si pamätám a niekedy zase nie. Väčšina mojich snov sú úplné bludy, ale niektoré aj dávajú zmysel. :D

    OdpovedaťOdstrániť