streda, 28. augusta 2013

9th Day of "15 Day Challenge"

9. something that you are proud of 
~ niečo na čo si pyšná


Idem na to hneď zhurta. V prvom rade som pyšná na to, že som sa na prvý krát dostala na školu ktorú som chcela. Teda medicína - zubarina, čo nie je na Slovensku to najľahšie. A vôbec, nie je to ľahké asi nikde. Už "len" to zvládnuť a vydržať tam :)

A druhá vec, na ktorú som pyšná je asi to aká som :D Neviem ako vám to znie, nechcem aby to bolo namyslené alebo zlétak to radšej vysvetlím. Som pyšná na to, že nie som ako veľa mojich rovesníčok, ktoré nemajú problém sa opiť keď je príležitosť až tak, že nevedia o svete, tým pádom ani nevedia čo častokrát robia. Som pyšná aj na to, že sa nedám zlákať okolím a viem si stáť za svojim, že pre mňa znamená viac mať jedného človeka, ktorého ľúbi a on ľúbi mňa než to striedať napríklad každý mesiac alebo nedajbože byť každý víkend s niekým iným. To je na mňa silná káva.


V zhrnutí som pyšná na to, že to mám v hlave na môj vek podľa mňa dobre poskladané :) Každý sme iný, každý má ten svoj životný štýl, ktorý mu vyhovuje a rovno poviem, že som sa stretla už aj s odcudzovaním od ľudí, ktorí žijú presne naopak ako ja. Argumenty typu - som mladý a chcem si užívať sú podľa mňa totálna hovadina. Ale zase opakujem, záleží na každom zvlásť. Každý sme originál, jedinečný, ináč premýšľame, máme iné hodnoty, bavia nás iné veci a podľa toho sa riadime a kráčame v živote. Stačí len rešpekt k sebe navzájom :)


8 komentárov:

  1. Svojim spôsobom som aj ja na seba hrdá. Je pravda, že občas to preženiem s alkoholom, ale ja pijem tak raz za 3mesiace, niekedy aj to len nejaké vínko, takže sa nepovažujem za nejakú ožrankyňu roka :D poznám horšie prípady, moje známe chodia každý piatok na disky a sú také ožraté že si fakt ten večer ani nepamätajú, ani ako sa dostali domov, prečo majú cudzích ľudí na FB alebo v mobile... Ale je to ich život, keď ich to baví... Jedna o sebe tiež stále hovorí, že si chce užívať, načo si kaziť mladosť. Keď v tom vidí zmysel, nech to robí. Ak to nebude v budúcnosti ľutovať, tak je to fajn. Môj spôsob života taký nie je :) Na zábavu nechodím často, väčšinou som aj tak s priateľom na prechádzke alebo tak.
    Pyšná som na seba najviac za to, že som dokázala pracovať na sebe a zdvihnuť si sebavedomie, vymotať sa z problémov a stresov. Som naozaj vďačná samej sebe, že som bola taká silná a nevzdala to. Teraz sa s tým budem musieť popasovať zas, lebo škola sa blíži...

    Nezačínate u vás v škole nejako skoro? Ja začínam až 30.9., čo je len o týždeň neskôr ako všetci ostatní v mojom okolí :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joooj teba vôbec nezaraďujem do takej kategórie, že alkoholička alebo čo. Veď máš svojho Jančiho už straašne dlho a aj to o niečom svedčí, že nie si tak ako popisujem tie baby čo sa bavia na diskách pri alkohole každý piatok hej :)
      A za to sa aj ja z teba veľmi teším :) Pamätám si tie pesimistické články ešte na tvojich starších blogoch a fakt to bolo neraz neľahké čítanie kedy by človek chcel pomôcť a nemohol. Si silná! Silnejšia než si aj možno sama myslíš :)

      A ja mám zápis zajtra (2.9.) ale prvý šk. deň mám potom 16.9. taaakže tebe dosť závidím teraz :D

      Odstrániť
  2. Tak tak presne si to vystihla a plne s tebou súhlasím. :) V tejto veci som aj ja pyšná, že nie som jedna z tých mladých užívajúcich si život úplne ináč ako by to malo byť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, každý si ho užíva ale tak po svojom - s rozumom alebo bez :)

      Odstrániť
  3. skvelý príspevok a úplne s tebou súhlasím!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Absolútne súhlasím, tiež som hrdá aj na seba. Riadim sa podľa motta, že je to môj život a môžem kašľať na to, čo si ostatní o mne myslia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy ma netrápilo čo si myslia iní, aspoň tak som to tvrdila ale napríklad viem, že to nebola pravda a trápi ma čo si myslia tí, ktorí sú mi blízki. Neraz môže dôjsť k mnohým nedorozumeniam a potom je ťažké vysvetľovať niečo...zažila som. Lenže to aj ten druhý nesmie veriť hlúpym rečiam... :)

      Odstrániť