utorok, 6. augusta 2013

Augustové zľavy o ktorých by ste mali vedieť

Ahojte :)

Skrslo mi v hlave, že prejdem akciové letáky, nielen z drogérií aj keď tam sa nájde najviac zaujímavých ponúk a spíšem ich sem dokopy. Vyberala som hlavne to, čo by upútalo najviac mňa, dala dokopy až z toho vzišlo toto:

101 Drogerie
Astor – kúpite produkt za 5 € alebo nad 5 € a dostanete kupón na zľavu 2 € na kúpu iného produktu Astor. Teda ak by ste si kúpili napríklad make-up od Astor, dostanete poukážku, vezmete lak ktorý stojí 4 € máte ho vlastne za 2 € J Celkom dobré.

Maybelline – pre mňa najväčšie lákanie. Pri kúpe rúžu Color Whisper za 3,99 € dostanete zdarma riasenku Great Lashes v hodnote cca. 4€ (akurát že ju akurát mám a po ďalšej až tak netúžim :D )




Dermacol – akcia na lak na nechty – 1,69 € pričom pôvodná cena je 2,99 €; je to dlhodobá akcia alebo do vypredania zásob



Teta Drogéria
Maybelline – podobná akcia na Whisperku akurát že zdarma dostanete lak na nechty Colorama


Miss Sporty – 1+1 zdarma lak na nechty


-25% na pleťovú kozmetiku Dermacol



Flormar – lak na nechty 2+1 zdarma (o tejto značke som ešte nepočula)


Gliss Kur

DM Drogéria
Tento mesiac ma dosť sklamala, jediné čo ma zaujalo boli ponuky na poslednej strane letáku a to 1+1 balenie sprchovacích gélov Playboy za 2,99 € aa potom kombinácia produktov na vlasy Gliss Kur ( šampón + balzam + express balzam) vychádza celkom dobre za 7,38 €.


Ináč je ešte dosť dobrá ponuka na uplatnenie 15 bodov za zľavové kupóny -25% pre vybrané značky (väčšina vlasová starostlivosť). To sa taktiež môže zísť J

10 komentárov:

  1. Noooo to Maybelline....riasenka zdarma vypadá dobre... bolo by nejakú novú zaostarať. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hejže, super akcia ja rozmýšľam, že využijem podobnú v drogérii Teta a tam dostanem namiesto riasenky ten lak na nechty :D

      Odstrániť
  2. Skvelé zľavy, bože nech už je tu tá výplatááá pomoc, potrebujem nakupovať! :D ale aj ja som sledovala v letákoch tieto zľavy a niektoré sú naozaj super:3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda aj keď mňa osobne trocha sklamala DM-ka :) Tam by som čakala najviac zliav a našla som ich najmenej :(

      Odstrániť
  3. Na niektoré tie zľavy by som aj dala nahovoriť. :) Na tie Dermacol laky by som si ale asi mala švihnúť že? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mi to napadlo, že tie podľa mňa pôjdu na dračku :D Ale ukoristila by som si takisto aspoň jeden :)

      Odstrániť
  4. Pekný článok. Je dobré mať všetky zľavy pokope. Ten Astor nevyzerá zle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve preto som to takto spísala aby som mala prehľad a nezabudla na to :) Ja určite využijem aspoň 2 z týchto zliav :)

      Odstrániť
  5. T&akéto akciové výborovky sa mi páčia. Tuším budem obiehať drogérie:)

    OdpovedaťOdstrániť