streda, 14. augusta 2013

Challenge accepted!

Ahojte :)

Inšpirovala som sa 30-dňovou výzvou, ktorú čítam na blogoch u Lucianny aj u Kristínky. Ďakujem ;-) Trošku som túto challenge upravila na 15-dňovú, pričom som vybrala hlavne veci, ktoré ma najviac zaujali. 15 dní by som mala stihnúť a potom mi začne zhon, vybavovačky, hento-tamto...vôbec sa neteším. Anyway, nemyslím na to ešte.

15 Day Challenge

1. put your music player on shuffle and write the first ten songs that play ~ zapni prehrávač so všetkými piesňami a napíš prvých 10 piesní, ktoré začali hrať
2. five guys whom you find attractive ~ päť chlapcov, ktorí ti prídu atraktívni
3. your zodiac and if you think it fits your personality ~ tvoje znamenie a názor, či sa zhoduje s tvojou osobnosťou
4. something you always think 'what if..' about ~ niečo nad čím stále premýšľaš 'čo ak..'
5. five ways to win your heart ~ päť spôsobov ako vyhrať tvoje srdce
6. why are you staying strong ~ prečo ostávaš silná

7. a story you love ~ príbeh, ktorý miluješ
8. your stangest dream ~ tvoj najviac čudný sen
9. something that you are proud of ~ niečo na čo si pyšná
10. how you hope your future will be like ~ ako dúfaš, tvoja budúcnosť bude vyzerať
11. five words/phrases that make you laugh ~ päť slov/fráz, ktoré ťa rozosmejú
12. a quote you try to live by ~ citát, podľa ktorého sa snažíš žiť
13. somewhere you would like to move or to visit ~ miesto, na ktoré by si sa chcela presťahovať alebo ho navštíviť
14. five weird things that you like ~ päť čudných vecí, čo máš rada
15. one thing you are excited for ~ jedna vec na ktorú sa tešíš


 Ešte mi aj napadlo, že to budem písať aj slovensky aj anglicky, pretože angličtinu som nepoužívala už asi 100 rokov. Preto vás chcem poprosiť o opravu prípadných chýb (ktoré sa podľa mňa vyskytnú :D), za každú kritiku budem fakt vďačná. Snáď to bude baviť aj vás :-)

6 komentárov: