pondelok, 5. augusta 2013

Čo priniesol aj odniesol júl (+ začiatok augusta )

Ahojte :)

Bude to taký malý random za celý júl. Prišla som na to, že by som mala viac fotiť :D Nie som navyknutá fotiť všade kde som a skoro všetko kde som, no mala by som to zmeniť. Sú to fajn pamiatky. Založila som aj osobitne instagram pre blog, no zverejním ho trošku neskôr kým zistím, či sa naučím tam pridávať fotky aj pravidelnejšie. Takisto mám pocit, že s instagramom na blogoch sa koncom mesiaca roztrhlo vrece, tak počkám na menší útlm :D

Júl hodnotím vcelku pozitívne. Aj keď sa mi mnohokrát zdalo, že nič nerobím a nikde nechodím, ani to tak nebolo. Niekedy v strede som bola v kine na Stážistov ( samozrejme odtiaľ nie je žiadna moja foto lebo ma nenapadlo si niečo vyfotiť :D ) Bol to ináč fajn film, dobre som sa zasmiala ;) Odporúčam.


Bola som aj na kúpalisku. Viem že to bolo nejaký pondelok kedy hlásili lámanie teplotných rekordov. Opäť žiadna moja fotka alee ešte, že sú fotky na googli :D Aspoň pre predstavu tak to tam vyzeralo. Horúco bolo naozaj. Až 36 stupňov, oplatilo sa ;) Dobre strávený deň aj keď biela som naďalej :/


Ináč som chodila aj do babky, neďalekej dediny (cca 20 min.) a taam som zbierala černice. Nenávidím, že to majú tŕne, nenávidím aké špinavé ruky od nich mám a najhoršie je, že ja černice nemám rada ani na jedenie a napriek tomu som ich musela zbierať :D Čo už. Až tak strašné to zas nebolo. Cestou do babči sme sa ešte zastavili v Lidli. Pre zmenu som si nevzala moju obľúbenú jahodovú Saguaro ale vyskúšala som jablkovú. Aspoň viem, že na jahodovú fakt nemá :D 


Zabudla som skoro festivaly. Bola som len na 2. Prvý bol niekedy ešte koncom júna, kresťanský. Môj prvý ale bolo ešte lepšie než na tých klasických letných. Odniesla som si veľa, dokonca viac než som čakala :) A ďalší klasika. Bolo to skôr niečo ako Open Air diskotéka tak som si dobre zatancovala :D Ale sklamal ma Ego, ktorého neúčasť oznámili asi 3 hodiny pred vystúpením. Hlavný pútač festivalu a on si nepríde :D Super, fakt.


Cez prázdniny hľadám často nové recepty a skúšam niečo nové. Minule som skúšala zapekaný karfiol len v rúre. Ináč si tie recepty stále takto vyfotím do mobilu a nepozerám furt do notebooku :D Neviem, zdalo sa mi, že sa poriadne ani neupiekol a tá strúhanka na ňom zostala surová ale zjesť sa dal :D Aaale, nabudúce ostanem skôr pri tom klasickom vyprážanom. Ďalej môj najobľúbenejší gaštanový koláč, na ten ešte musím nabrať skills :D

No a tento víkend sa niesol v znamení jarmoku, vďaka ktorému moje malé mesto aspoň na 2 dni v roku ožije. Síce tento rok som sa nejako extra nebavila, slabý program (najlepší bol jedine Vidiek :D ) aaale aj tak to bolo dobré spestrenie, ktoré cez prázdniny určite nesmie chýbať. Na fotkách vidíte môj výhľad z balkóna na hlavnú ulicu so stánkami. Kúpila som si jedine 4 laky Golden Rose :D (minulý rok 4 Safari, tie v pozadí na fotke). Potom som mala len klasicky trdelník aaaa perníkové srdiečko pre mamku nesmie chýbať :P


Som teda zvedavá na august, pretože ma už strasie pri pomyslení na to, čo bude potom...:D

Ako vyzeral váš júl? Ste spokojné? 

6 komentárov:

  1. Pekné fotky, ver mi že aj ja si vždy poviem aby som fotila a mám taj jednu nepodarenú fotku...ach :)
    Kupko fakt záávidím, ja som sa ešte nekúpala tento rok :P
    Film hore ma zaujal,pozrela by som si ho :)
    Tak ten EGO by sklamal aj mňa, toto fakt vie doraziť, a pritom on je jeden z tých ľudí, čo koncerty len tak nerušia,...verím že ťa to poriadne vytočilo :/

    Drdelníček mňam! Ja som tento rok ani na slávnsotiach nebola, v tomto teple by som nevydržala! Laky sú krásne a vidím že si maniačka, ktorá kupuje veľa lakov naraz ako ja,alebo sa mýlim?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď to...organizátori zistili, že je v Amerike ale myslím si, že oznámiť to mohol no :)

      A uhádla si :D Som taký menší maniak, často a rada si lakujem nechty tak laky sa zídu stále :)

      Odstrániť
  2. Jéé vážně moc skvělé fotečky :**
    Jak vidím to koupaliště, hned bych si šla zaplavat... Přála bych si svůj vlastní bazén, milovala bych večerní plavání. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé dík :) s tým bazénom je to skvelá predstava!

      Odstrániť
  3. Pekné fotky. Film si tiež chcem pozrieť. Mohla by si prihodiť recept na ten koláč, vyzerá veľmi chutne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt by si chcela ten recept? :) Tak keď nezabudnem ja ho sem hodím, len ja sama mu až tak dobre nechápem pretože moja mamka keď si píše recepty, nepíše vôbec postup, ona ho vie a ja sa jej potom musím furt pýtať :D

      Odstrániť