utorok, 27. augusta 2013

Giveaway (27.8. - 10.9.)

Ahoojte :)

Už by bol načase opäť usporiadať nejakú tú giveaway, ktorou by som vám poďakovala za to, že je vás tu už nad 50 a takisto za peknú návštevnosť a komentáre, ktoré mi zanechávate :)


O čo hráme tentoraz?
Sú to riasenka Miss Sporty Fabulous LASH; ďalej lesk na pery Miss Sporty a  vzorky krémov od Dermacolu.


Podmienky budú také ako obvykle + nepovinné...

Povinné aby ste boli zapojení do žrebovania:
1. byť pravidelný čitateľom blogu cez GFC + napísať meno pod akým sledujete
2. pripísať váš e-mail aby som vás mohla skontaktovať :)

+ nepovinné:  
- a taká novinka je instagram špeciálne pre blog, budem pridávať rôzne fotky, z miest kde sa ocitnem, čo robím a pod. ; koho by teda zaujímalo toto veľmi ma poteší ak si ma pridáte tam pod menom justangelity  (ak ma sledujete na instagrame môžete si napísať ďalší komentár s menom pod akým sledujete :) )

- kto ešte chce môže follownuť na bloglovine alebo môj osobný účet na twitteri :)


Giveaway nebude trvať dlho kvôli tomu, že nastupujem do školy, teda bude do 10.9.2013 a so žrebovaním som sa ešte nerozhodla. Platí pre SR aj ČR. Podľa počtu súťažiacich budem žrebovať buď ručne pomocou papierikov alebo to za mňa urobí random.org :)

Prajem vám veľa šťastia! :) Držím prsty :)

46 komentárov:

  1. 1. Lucianna
    2. 21lucka88@azet.sk :)
    Taký podobný lesk mám aj ja.. ale trošku červenší, nepoužívam ho asi sa lepí, ani neviem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. Dalila Pojašená
    2. dalila2809svk@gmail.com
    Ostatným sieťam odolávam:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem už dlhšie ako Ľub ka :) Ak by sa náhodou pošťastilo tak ma kontaktuj na email lubka272@gmail.com :) Pekná GA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji jako Eve coz jde asi videt :D
    iw.jad@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduju pod svým jménem a můj mail je indrakova96@email.cz
    Bohužel nemám instagram, bloglovin ani twitter, abych tě sledovala i jinde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sleduju pod svým jménem :)
    kubenkova.m@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a na Instagramu sleduju taky jako luczynka :)

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekná giveaway. :)
    fashionhappenss@gmail.com
    Sledujem ako Lia Crystal.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rada sa zapojím :)
    Vieš, pod akým menom ťa sledujem :D
    kristinanemila@gmail.com
    Instagram nenavštevujem vôbec, akosi som tomu neprišla na chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sleduju jako kiki
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. sisa2217@gmail.com
    sledujem ako Silvia Tarčáková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. gfc: werushprincess
    werusha788@azet.sk

    Pozývam ťa aj ja na moju GIVEAWAY!!! http://werushberry.blogspot.sk/2013/08/ahaishoppingcom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduji i na instagramu, myslím, že víš:)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zuzanka :)

    linkinzuzka@gmail.com

    Ďakujem za pozvanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj, ďakujem ti za pozvanie a za followovanie ma :)

    GFC: Veronika Nikkie Hajtmánková
    e-mail: nikkienka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. A sledujem aj cez Instagram tak pridávam jeden komentár navyše :)
    Instagram: Nikkienka
    e-mail: nikkienka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sleduji přes gfc jako nikola mills
    nikola.zm@seznam.cz

    máš super blog a děkuju za pozvání do giveaway :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. na instagramu sleduji jako nikolamillsbitch :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tinny
    tina.pristiakova@gmail.com

    ďakujem ti za koment a follownutie na mojom blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sledujem : Nikoj Ka
    nikola.dudicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sledujem : Ľubka Špiláková
    lubka.spilakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem: Sajma
    Email:lifewithstyle@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ďakujem za follow na twitri (tiež som si ťa followla) a tiež za pozvanie na giveaway, potešilo ma to :)
    1. Lilluš
    2. lucka.sunset@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Dakujem za pozvanie :)
    Sledujem ako Sofia
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Instagram ako sofiagumanova (myslim ze tak sa volam :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ja netuším, aký je rozdiel medzi GFC a bloglovin, ale sledujem ťa pod menom Katy. Môj e-mail je k.javorska93@gmail.com

    Instagram nemám, ani twitter

    Držím zároveň palce na škole, ja tiež nastupujem na VŠ, ale na stavebnú

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Vďaka za pozvanie :)
    GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Evka G.
    galandova.evka@gmail.com :)

    tiež ťa pozývam na moju giveaway: http://sophielibre.blogspot.sk/2013/08/giveaway-n1_8.html

    OdpovedaťOdstrániť
  29. sleduju jako gabriella
    mail: g.silhartova@seznam.cz :))

    OdpovedaťOdstrániť
  30. sledujem ako Juliet Nicol
    email nikusorechovska@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sleduji přes GFC jako Deni Hartmannová:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sleduji přes GFC jako Deni Hartmannová:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    +sleduji tě i na instagramu pod tím stejným jménem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sledujem ako Sweet
    emka.holubova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. sledujem ako nataly adameová
    e-mail natalyadameova@gmail.com

    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Sledujem ako Anežka šulanová :)
    paneska.sulanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. A followla som ťa aj na insta ako anns_7

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Sledujem ako Henrieta Blašková
    henrieta.lesnakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ten lesk vypadá krásně, sleduji Tvůj blog pod jménem Jana.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Ďakujem za pozvanie. :)
    zdenulik84@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sleduji jako Monika Hrubá (magicmonca@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. 1.Kristína Vaneková
    2.Kykusa25@gmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Sledujem ta ako Lenka Greskova, len neviem, ci som to este stihla v termine :)
    aknelka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť