piatok, 16. augusta 2013

To už je piatok?

Ahojte :)

Dnes (aha, vlastne včera) som si čítala môj starý blog. Pridávala som tam dosť kecacích príspevkov ale najlepšie na tom bolo, že som sa sama na nich zasmiala :D Dobré čo? Aaa ináč aj 2. článok challenge bude troška skopčený zo starého blogu lebo tam som mala podobný príspevok. To je akože baj d vej.

Čo chcem napísať je skôr to, čo sa ku mne dostalo tento týždeň. Hlavne dnešok bol výnimočný, pretože sa mi nejak nasypali dobré ponuky (nečítali ste niekto horoskop Váhy? nepísali tam také niečo? :D ja to nečítam lebo tomu neverím ) aaa navyše celý deň bol taký...fajný. Nonstop som mala úsmev na tvári ( dôvod úsmevu tu písať radšej nebudem, ten viem len ja a ten dôvod :D ). Takže sa bude aj dobre spať :)

Nooo aa maličkosti, ktoré mi spravili tento týždeň? Dobre, tak jedna až taká maličkosť nie je. Kabelu som si vyhliadla už dlhšie, do školy som chcela "troška" väčšiu aby som tam natrepala aj koňa aa voalá...


Ja by som tam ešte doplnila aspoň jednu priehradku so zlatým zipsom tu na bok ale nevadí :) a nevšímajte si tie zabalené zipsy, ďakujem za pochopenie :D 

A nakoniec aj niečo čo sa pritrafilo ako bonus o:-)


Časopis Eva, ktorý som si kúpila skôr pre ten lak Catrice (sám o sebe stojí okolo 2,60 € koľko stojí časopis sám :P) Rada výhodne nakupujem, mám zo seba super pocit a akcie + zľavy to všetko ja môžem :D
Druhá vec tie náušnice. Som viac zástancom tých klasických zapichovačiek ale aj takéto musia byť. Mám jedny také podobné ale hnedé, zlaté sú elegantnejšie :)

Na lak bude aj recenzia, len si počkám kým mi trochu podrastú nechtíky zdevastované po nočnej v Tescu ( budúci týždeň ma čakajú 2 za sebou :O ) aa potom to aj nafotím ;) Ináč v celom meste mali len túto modrú farbu, vážne. Aspoň som sa nemusela rozhodovať, moja nočná mora :D

A na záver video s Melissou a jej sestrou ( Melissu som spomínal v inšpiráciách). Som zvedavá o koľko rokov sa podobné fazuľky dostanú k nám. Najlepšie príchute sú napríklad taká stonožka! (dodnes som nevedela ako zvláštne sa po anglicky povie, už viem :P )


Idem už spať...

6 komentárov:

  1. Výhoda kabelky, ktorá nemá na bokoch nič je, že ju môžeš nosiť na obidvoch rukách. :D Krásne náušnice aj lak. Také som chcela aj ja, ale som ich nevedela nikde nájsť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je tiež pravda! ;) :D Dík, aj keď ten lak som si predstavovala v inej farbe :D

      Odstrániť
  2. Aj ty si váhy? :D No pekne.
    Ten lak som akurát včera pozerala u jednej blogerky.. vypadá celkom pekne aj na nechtoch..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ty si Váhy? :D Mám ho práve na nechtoch, nie je zlý ale ako si to nie je práve moja farba :)

      Odstrániť
  3. nevadi, ze tam chyba priehradka... treba sa na to pozriet z tej lepsej stranky, presne ako pise Lia Crystal :) musim priznat, ze nakup sa ti vydaril

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďakaa :) Ja som spokojná aj bez tej priehradky :) Veď to je len detail...

      Odstrániť