utorok, 20. augusta 2013

Updates!

Ahojte všetci :)

Včera nepribudol 5-ty deň challenge a nepribudlo vlastne vôbec nič. Dôvod? Stala sa mi zvláštna vec. Zavolali mi z Košíc a len tak mi oznámili, že som nakoniec prijatá na Zubné lekárstvo :O Teta sa zo mňa v telefóne smiala a pýtala sa či vôbec ešte vnímam :D Fakt som neverila. Posielala som odvolanie, zamietli ho len pred niekoľkými dňami a zrazu takáto správa. Bola som už zmierená so Všeobecným a celkom som sa začínala tešiť ale predsa, zubarina sa len tak neodmieta. Najlepšie na tom je, že doma som sa stále smiala, že strojček nechcem preto lebo ja raz budem zubárka a urobím si zuby také ako ja chcem a zdarma :D :D No super, už len študovať 6 rokov a môžem si rovno dať umelý chrup :D 


Preto som vôbec nad blogom ani nepremýšľala. Vraví sa, že zubári majú štúdium očosi ľahšie lebo sa nemusia učiť niektoré sústavy a odvetvia ako všeobecní tak ja len dúfam, že to je aj pravda a budem mať viac času v porovnaní so všeobecnými. Nepáči sa mi akurát to, že zrazu pri sebe nemám nikoho známeho, pričom tam by som mala aj peknú kôpku, no :( Budem si musieť poradiť celkom sama. Ale stále verím, že toto rozhodnutie je správne. Prinajhoršom pokazím zub, nie komplet človeka :D (čierny humor, si tu nepasuje :/ )

Ďalšie updates sa týkajú blogu. Fakt som maturovala nad tým ako tu dať schopné follow buttonky ale neprišla som na všetky. Kde vy tie follow buttons hľadáte, že máte všetky jedného motívu? :D

Nechcem si zakladať facebook stránku, nerada lajkujem na facebooku stránky blogov, ktoré sledujem a ak už lajknem tak ten blog musí byť fakt srdcovka alebo to bolo v podmienkach giveaway :D (ale také giveaway väčšinou vypnem, samozrejme nájdu sa výnimky). Preto som si založila INSTAGRAM (ikonka je aj v stĺpci napravo!! ) špeciálne pre blog aj keď som tam ešte dosť nováčik a neviem čo kde, ako ani nepridávam ešte často ale budem rada ak ma follownete a ja sa rozhýbem aspoň viac ;) 

A potom tu je už ten spomínaný BLOGLOVIN, kde sa vás zopár nazbieralo a za každý jeden follow veeľmi pekne ďakujem.

Mám aj TWITTER, je to môj osobný účet, no ak máte náhodou twitter tiež, budem len rada ak si ma nájdete a rada vymením follow aj tam ;)

(trošku krivá :D )

Ešte raz vám veľmi pekne ďakujem, že tento blog čítate! Veľmi si to vážim. Mala som potrebu to sem už napísať :D V blízkom čase čakajte tiež giveaway ;)

16 komentárov:

  1. Tak to TĚ OBDIVUJI! Já bych takovej job nezvládla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Job aj hej, len tá škola bude ťažký oriešok :D

      Odstrániť
  2. Gratulujem! Škoda len, že ja mám zo zubárov panický strach :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Keď vyštudujem ja, môžeš sa ozvať, možno ťa zbavím strachu :D

      Odstrániť
  3. jsi krásná na tom instagramu, sleduju :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem :) Už ťa sledujem aj ja a môžem povedať, že ty si krásna tiež! Nádherné fotky :)

      Odstrániť
  4. Ja som to tušila, že ťa tam predsa len vezmú :D Ja som zas počula, že zubarina nie je až taká ľahká, ale asi to záleží na tom, či sa človek tomu naozaj venuje s láskou a trpezlivosťou :)
    Tiež som mala ísť do mesta, kde nikoho nepoznám, medzi úplne nových ľudí, ale nakoniec asi spolužiačka zo strednej pôjde do TT na všeobecné zdravotníctvo, ale ide tam skôr pre zábavu a párty, bude tam asi len rok, viac nezamýšľa...ale neviem... mala by to brať viac vážne, možno ju zas nikam inam nevezmú, ale je to jej vec :D
    Tá čakáreň je pre mňa strašidelná!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak každá lekárska či už všeobecné alebo zubné je náročné na štúdium ale myslím, že zubári to majú preto ľahšie lebo ich je menej, viac si ich vážia takže ich tak nevyhadzujú a majú preriedené to potrebné učivo :) Alee inááč díík za dôveru ;)
      Môžeš byť moja pacientka, skrášlim čakáreň špeciálne pre teba :D

      Odstrániť
  5. Jeee...bude z teba pani zubárka.. :) 6 okov štúdia? fuu dosť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej dosť, ale všeobecní lekári musia mať ešte 3 roky naviac atestácie :D Takže ušetrím 3 roky :)

      Odstrániť
  6. joooj, ty budeš pekná pani zubárka :)))) určite sa pri tebe nikto nebude báť :) držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow, gratulujem k prijatiu. mat doma takeho odbornika na zubky by sa u aj nas zislo:)
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť