streda, 4. septembra 2013

11th Day of "15 Day Challenge"

11. five words/phrases that make you laugh 
~ päť slov/fráz, ktoré ťa rozosmejú

Prvá mi prišla na rozum okamžite len čo som si prečítala túto tému, pri ostatných budem ešte premýšľať :D 


1. "Kukáš na mňa jak chlieb z tašky." - nedávno mi to povedal kolega z brigády a nemohla som sa prestať smiať :D Takéto prirovnanie som ešte vážne nikde nepočula a je úplne trefné...

2. slovo "popsula" - je to sloveso :D smiali sme sa na ňom v škole lebo ho často používala K. - spolužiačka a odvtedy to k nej proste patrilo. Doteraz presne neviem čo to znamená, asi niečo v tom zmysel, že sa zmenila k horšiemu napríklad :D 

3. "Usmívejte se a mávejte hoši! Jen usmívat a mávat." - je vám to známe? Možno niekto tuší, že sa to spája s Madagaskarom a tými tučniakmi. Za celý film, aj keď ho vidím po miliónty krát sa najviac nasmejem na nich :D Mega film.

4. "Šťurt litl" - ináč aj Stuard Little :D Viete ten film o malej myške Stuartovi. Tento skomolený názov vznikol keď môj ocko čítal program čo ide v telke a keďže staršia generácia po anglicky až tak nevie vzišlo z toho toto legendárne pomenovanie, ktoré už u nás aj ostalo :D 

5. "Hlavne nenápadne." - opäť spomienky na školu, na zážitky s T. , K. aj A. a všetky naše výmysly, ku ktorým neodmysliteľne patrí aj toto heslo :D Samozrejme je myslené tak maximálne ironicky ako sa len dá lebo keď u nás bolo niečo "nenápadné" každý o tom vedel :D (Viem že ste sa potešili, že ste v článku! Hlavne ty T. :-* :D )

Zvládla som to. Najviac som premýšľala pri 4-ke čo tam dám a nakoniec pomohla sestra. Thanks ;) Krátky článoček ale je tu všetko čo malo byť, tak prečo nie.

Aké slová najviac rozosmejú vás? 

3 komentáre:

  1. I love this post ;) I like this first sentence ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok. Tá prvá veta ja najviac. Inak popsula je zo šarištiny a naozaj znamená pokazila sa.
    Ja sa v poslednom čase s kamarátkou smejem na tom, že naše kabelky sú čarne džury jedna a dva. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej? :D Ja som si stále myslela, že to slovo je vymyslené :D a tie vaše kabelky sú tiež dobrý záder :D

      Odstrániť