piatok, 6. septembra 2013

12th Day of "15 Day Challenge"

12. a quote you try to live by 
~ citát, podľa ktorého sa snažíš žiť

Nedám tu len jeden, pretože ja mám takú top 3 mojich obľúbených citátov, ktoré sa snažím mať neustále na pamäti.

1. "Božie mlyny melú pomaly ale isto." - a mnohokrát som sa o tom sama presvedčila. Nie sme tu na to aby sme súdili my, to robí niekto iný, kto je mocnejší než sme my a verte mi, že On vie čo robí. Každému čo si zaslúži. Aj keď sa vám veľa krát zdá, že sa na vás všetko sype a vy neviete prečo, stačí ostať trpezliví. Ono sa vám to vráti :)

2. "Nerob druhým to, čo nechceš aby robili oni tebe." - veľakrát o tomto jednom pochybujem. Nemám v podstate z toho, že to chcem dodržiavať nič, skôr naopak, veľa tým strácam ale na druhej strane tu ide dosť o svedomie. Nechcem byť taká ako iní len preto, že tým iným toto heslo nič nehovorí. Asi som proste taká. Pomsty nie sú dobré.

3. "The sky is the limit." - vystihuje asi všetko. Je len na nás na čo máme a na čo nie. Proste kto chce hľadá spôsob, kto nechce tak hľadá dôvod. A tým pádom máme na všetko čo len chceme. Len treba chcieť a nevzdávať sa.

Máte svoje motto v živote aj vy?

10 komentárov:

  1. Pri tom druhom s tebou súhlasím a tretí je veľmi inšpiratívny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takých pravdivých citátov je aj omnoho viac :)

      Odstrániť
  2. No presne.... už od základnej sme mali na nástenke Nikdy nerob druhému to čo nechceš aby robili tebe...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň niečo užitočné na tej škole učili, čo? :D

      Odstrániť
  3. To druhé používam aj ja. Ale tiež aj "ži a nechaj žiť." A mám kopu iných obľúbených,hlavne tých motivačných. Z tých vtipných je najobľúbenejší "Kto do teba kameňom, ty doňho zamrznutým chlebom" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Originálne :D Troška brutálne ale v podstate to isté čo kameň :D

      Odstrániť
  4. Objavuješ sa v mojom článku, ak si už v nejakom tomto projekte, nemusíš odpovedať na otázky, je to na tebe :)

    http://kykyna.blogspot.sk/2013/09/ahojte-pred-par-dnami-som-zistila-ze-ma.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díík :) Prečítala som si všetko, no už v jednej Liebster som nominovaná bola tak mám odpovedané na to :)

      Odstrániť