streda, 11. septembra 2013

Koniec giveaway

Zdravím kočky :) 

Hneď ako som ráno vstala a urobila všetko potrebné aby bol zo mňa človek (hoci aj tak tu ešte sedím v pyžame :D ) tak som sa pustila do žrebovania výherkyne giveaway. Zapojilo sa vás celkovo 40 (komentárov bolo 46). Nechcelo sa mi nakoniec babrať s papierikmi a tak som využila rýchlejší spôsob a to random.org. Ste zvedavé na výsledok? Tu je...

To znamená, že víťazným komentárom je komentár číslo 2 a ten napísala Dalila Pojašená. Srdečne gratulujem a všetkým ostatným tiež ďakujem, že sa zapojili a takým spôsobom vlastne podporili môj blog. Veľa to pre mňa znamená :)


13 komentárov:

  1. Ahoj,

    máš moc hezká blog, nechtěla by jsi se vzájemně sledovat?

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, jasné :) Pozrela som na tvoj, môžem povedať to isté. Budem len rada :)

      Odstrániť
  2. A ešte raz ďakujem, strááášne sa teším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jestli budeš mít chuť, zapoj se do soutěže u mě na blogu, potěšilo by mě to - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/09/firmoo-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pokud chceš podívej se na můj blog, kde právě probíhá Giveaway - výběr ceny je na Tobě :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji Dalile, navíc má skvělý nick :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť