nedeľa, 8. septembra 2013

Liebster Award už aj u mňa :)

Ahojte :)

S Liebster Award som sa ešte na blogoch ani nestretla až kým som si neprečítala článoček o Ľub Ky, kde to všetko pekne opísala a v závere aj mňa nominovala vyskúšať si odpovedať na zopár zaujímavých otázok, ktoré vymyslela :) Pre mňa je to niečo celkom nové a zaujalo ma to. Za nomináciu veľmi pekne ďakujem a dúfam, že odpovede zaujmú :) Poďme na to.


1.) Vedia o tvojom blogu kamaráti rodina?
Najprv som nechcela aby o blogu niekto vedel, dlho sa mi to darilo aj takto nechať a odvtedy čo som na blogspote mi je to už akosi aj jedno a vedia o ňom napríklad moje bývalé spolužiačky alebo sestra. Rodičia ani nevedia čo to vlastne blog je ale mamča má aspoň šajnu keďže mi domov stále chodí nejaká pošta s kozmetikou a podobne :D

2.)Tvoje vysnené povolanie?
Je divné keď vysnené povolanie nemám? :D Boli časy, keď som bola mladšia a snívala o všeličom, hlavne o tom byť speváčkou, pretože aj doteraz ma hudba šialene baví lenže ostala len pri mojich koníčkoch, ktorými skôr relaxujem. Moja cesta zatiaľ vedie k vyštudovaniu zubariny a ja verím, že budem spokojná :)

3.) Máš fóbiu?
Takú menšiu asi aj áno. Nemám rada davy ľudí, cítim sa potom dezorientovaná, nedokážem sa sústrediť a neustála sa snažím byť v strehu až sa mi z toho potom krúti hlava a taktiež nezvyknem používať verejné toalety :D :D

4.) Ak dovolenka tak kde?
 Určite nejaké azúrové more, pláž, slnko, romantika, tie správne osoby príp. osoba :) a relaax. Najlepšie nejaký ostrov kde to všetko nájdem a je to :) Konkrétny nemám.

5.)  Obľúbené produkty? 
Fúú, ja ani neviem :D Asi peeling na telo od Joanny, ten musím mať doma stále, nikdy nesmie chýbať aalebo si veľmi chválim aj Dermacol make-up cover, ktorý nepoužívam ani na celú tvár a slušne mi nahradil aknecolor, no a ešte spomeniem aj Rimmelácke laky na nechty a kondicionér na vlasy od Cien :) Mám rada veci, ktoré mi poskytnú veľa muziky za málo peňazí :P

6.) Cvičíš? Dbáš o zdravú životosprávu?
Ouuuch, krutá otázka :D Odpoviem na ňu asi, že sem-tam. Boli obdobia kedy som cvičila, chodila som aj behať a snažila sa zdravo ale hlavne pravidelne stravovať. Samozrejme dlho mi to nikdy nevydržalo a ja len ďakujem Bohu, že mám aspoň tak dobrý metabolizmus aj keď kondičku a formu mi to bohužiaľ neprinesie.

7.)  Tvoj názor na krabičky krásy?
Akosi ma nelákajú a nemám potrebu si nejakú zaobstarať. Radšej si kúpim veci, ktoré potrebujem a na istotu, no napríklad prvý spojený Ladybox so Senzaboxom (Senzaboxom? je to ono? ja neviem :D ) bola prvá krabička krásy kedy som oľutovala, že ju nemám doma tiež :)

8.)  Čo ti na sebe najviac vadí? A prečo?
Nerada na seba tieto veci bonzujem :) Vadí mi strašne veľa vecí, niečo čo sa dá sa snažím meniť, iné veci ako napríklad to, že mám pehy sa zmeniť jednoducho nedajú a tak s tým žijem :D Ale najviac mi možno vadí, že sa bojím nových vecí a neverím si :)

9.)  Máš najlepšiu kamarátku? Odkiaľ ju poznáš?
 Už veľmi dlhú dobu tvrdím, že naj kamarátku nemám a je to tak a je to najlepšie :) Mám len viac takých pravých kamarátok, konkrétne tri a za tie som maximálne vďačná a verím, že oni ostanú v mojom živote už navždy nielen formou spoločných spomienok ale aj reálne. To že sme sa teraz po strednej rozdelili do rôznych kútov ešte nič neznamená :) Treba len chcieť.

10.) Koľko času denne stráviš na blogu?
Priznám sa, že nie tak veľa :D Záleží na tom ako sa mi chce. Môj blog píšem hlavne pre to lebo ja chcem, nikdy nepíšem článok z donútenia alebo len preto aby tu niečo bolo, ja to proste musím chcieť a mať náladu niečo napísať. Takže to odhadujem možno na takú hodinku denne keď to rozpočítam :)

Koniec vážení a milí :) Teraz nasleduje tá časť kedy by som mala na Liebster Award nominovať niekoho z vás ja a rozhodla som sa práve pre

Kočky budem veľmi rada ak túto nomináciu prijemete a skúsite odpovedať na 10 otázok, ktoré som pre vás pripravila zase ja :) Tu sú.

1. Aká je tvoja obľúbená kozmetická značka?
2. Kde sa vidíš o 10 rokov? 
3. Sleduješ módne trendy a kozmetické novinky? Majú na teba vplyv?
4. Existuje pieseň, ktorú dokážeš počúvať v kuse celý deň? 
5. Mala/ príp. máš svoju platonickú lásku?
6. Aké sociálne siete využívaš a za akým účelom?
7. Čo si najradšej oblečieš keď sa ideš baviť von?
8. Sleduješ na iných ako sa obliekajú, líčia? Nechávaš sa inšpirovať alebo im naopak skôr radíš? 
9. Čo okrem blogovania robíš vo voľnom čase? 
10. Je nejaký produkt, ktorý doma vždy musíš mať?

Snáď som vám týmto článkom veľmi neunavila v túto únavnú nedeľu :D Užite si ju ešte ;)

20 komentárov:

  1. Ďakujem za nomináciu, post s odpoveďami sa určite objaví čoskoro :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je začo :) A teším sa naň :)

      Odstrániť
    2. link na odpovede :)
      http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/09/liebster-award-n2.html

      Odstrániť
  2. S tou fobiou sme na tom celkom podobne. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strach z verejných toalet som aj ja mávala, a teraz ich už ani nepoužívam(ak sme v bare tak sa tomu nedá vyhnúť, toľko pitia za toľko hodín, to by som domov asi nikdy nevydržala a furt lepšie tam ako vonku:D:D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ako keď musíš tak musíš :D Ale do poslednej chvíle tam nejdem :D

      Odstrániť
  4. Pekné odpovede :) Super že si výzvu prijala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné čítanie. :)
    Ďakujem za nominovanie a článok s odpoveďami sa objaví asi cez víkend. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezky jsem si početla a něco se o Tobě dozvěděla :-) A dodatečně chválím přestup na blogger :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skláňam sa, že sa ti chcelo všetko čítať :) Veľmi si to vážim a vieš čo? To bolo najlepšie rozhodnutie aké som mohla urobiť s blogom, presunúť ho sem :) Spokojnosť 100 %

      Odstrániť
  7. Toto sa mi veľmi páči. Dúfam, že aj mňa niekedy niekto nominuje, hihi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by som skôr vedela o tvojom blogu kľudne by som ťa nominovala ja ;)

      Odstrániť
    2. Už som nominovaná :) Je to také milé :)

      Odstrániť
  8. ja som si tento tag tiez ani velmi nevsimla az kym som nebola nominovana od dvoch blogeriek , takze som sa pustila do dvoch serii otazok:)krabicky krasy ani mna nikdy moc nelakali a doteraz som nemala ziadnu a ani zrejme mat nebudem. s tou najlepsou kamaratkou to mam tak isto, ziadnu jedninu nemam, ale za to mam dve fajn kamosky, s ktorymi si rozumiem a pravidelne sa stretavam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti dalo zabrať :D a som rada, že mi rozumieš s tými kamoškami :) Niekto ten názor nevie nejak zdieľať :)

      Odstrániť
  9. Super článok! Pehy sú podľa mňa cute, a neviem..nie je to na tebe vidno, ale každý máme niečo, čo sa nám na sebe samých nepáči ( a ja keby len jednu vec...pff)
    S blogom to mám rovnako, akorát že sa cezeň do mňa bývalý spolužiaci navážajú :) Ale inak ich veľmi milujem, hahhahaha.
    Kozmetiku si vybrala tiež dobrú---ako Laky od Rimmelu sú totálka a iné už asi ani nechcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spolužiaci sú ešte mladí ;) blogom naberáš aj také IT skúsenosti, ktoré ti v budúcnosti určite nebudú na škodu a oni sa potom budú len chytať za hlavu prečo na tom nemakali tiež skôr :P :D

      Odstrániť