streda, 25. septembra 2013

Opäť menší výkec

Ahojte :)

Nechcem aby sa tento blog zmenil na denníček, no našla som si čas niečo napísať a možno to ako stránka z denníčku vyzerať bude :D 

Túto noc som bola na intráu na izbe sama, pretože M. išla domov kvôli kontrole u doktora no a spolubývajúca č. 2 proste stále nedošla :D Neviem ako je to možné ale spí sa mi tu ešte lepšie ako doma. Možno je to výhoda ale ten pocit samoty nie je ten najlepší. Dnes ráno som vstávala o 5:00 aby som sa stihla ešte pozrieť na anatómiu pred ssamotnými cvikami a keby som vedela, že nebude skúšať tak si pospím. Čo už. Ten formalín v pitevni je ináč strašný hnus a mŕtvoly - teda kadávery na stole sú dosť sranda. Myslím, že to bude chcieť istý čas aby sa človek odosobnil od toho, že sa vlastne dotýka tela, ktoré bolo niekedy reálnym človekom :/


Pre mňa však katastrofou je to, že si nemôžem lakovať nechty a ani ich nemôžem mať dlhé! Pozriem na svoje ruky a je mi do plaču. Už roky som nemala nenalakované a krátke nechty, to je manikúra teda. Prvý deň som si ešte kúpila jeden suprový lak od Essence a keď som na cvikách na ďalší deň počula túto krutú informáciu hneď som sa s ním mohla rozlúčiť. Takisto dnes som v drogérke natrafila na Stars od GS a potom mi došlo, že ho ani nemusím kúpiť keďže ho nepoužijem tak skoro :(

Učenia mám až cez hlavu, nič nestíham, učím sa z dňa na deň ale myslím, že to tak bude len dovtedy kým si nenájdem nejaký systém. Tento druhý týždeň sa to už ustaľuje a tak si ešte chvíľu počkám aby som zistila aký plán A si utvorím. O pláne B bude reč potom :D 


Na instagram pomaly nahrám nejaké fotky. Kto chce, môže sledovať ;)

A čo vy? Študujete už?

10 komentárov:

  1. Prečo nemôžete mať nalakované nechty? :-O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pretože máme takú zubársku prípravu kde modelujeme zuby a istá profesorka je na to veľmi háklivá :)

      Odstrániť
  2. Keď som robila v Tescu, tiež som si nemohla lakovať, ale aj tak som tam niekedy s takými išla :D Ale tebe sa to ani neoplatí, aspoň môžeš byť tichá rebelantka a dať si na ne priesvitný lak! :D

    Ja začínam až v pondelok. Ako to, že sa ti tam spí lepšie, nedáva ti niekto do čaju prášky na spánok? :)
    Všetci, čo sú už na intráku sa sťažujú(v BA kvôli intráku všeobecne a na iných sa sťažujú na hluk :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čoo? V Tescu majú také podmienky? Ja som na to nikdy nebola upozornená :D A to si píš, že už rebelujem! aspoň priesvitný musí byť :D

      Ja som teda zvedavá čo povieš na svoje nové pôsobisko ty, neviem či fakt mám nejaký spací prášok ale ak tu práve nie je chodbovica alebo nejaká žúrka dosť kvalitne spím :D

      Odstrániť
  3. No to tak zvykne byť hlavne u takých sestričiek. doktorkách, že proste žiadne lakovanie. niekde ani žiadne tetovanie, pirsingy... poznám babu, ktorú za tetovanie vyhodili. :D

    No s tými mrtvolami to asi nie je bohviečo, nepáchnu tam? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo veď toto, že aj zubári práveže nemôžu sa hrabať v ústach s nalakovanými nechtami :D ale zase sú rukavice no :)

      Aaaa oni práveže masakrálne páchnu za formalínom :D

      Odstrániť
  4. ...pocit samoty nie je ten najlepší. - nechapu, je nebo není? :D jestli není tak v tom jedu s tebou:) a bud rad aza školuu, ja se nedostala uz podruhé a silene mi chybi byt v kolektivu, mit ukoly apod:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On je aj nie je ale v tomto článku to bolo myslené tak, že nie je :D Aaaa hej, viem že by som mala byť rada lenže to je stále tak, že človek chce to, čo práve nemá :)

      Odstrániť