piatok, 13. septembra 2013

Song of the Day no.2

Ahojte :)

Song of the Day no. 1 bola dávnejšie Tori Kelly, pomerne ešte neznáma speváčka a je troška paradoxom, že som pomocou nej natrafila na ďalšieho neskutočne talentovaného chalana :) Tori retweetovala jeho tweet na Twittri (to čo je za vetu? :D ) a asi tak nejak som sa k nemu dostala. Teraz ho nedokážem prestať počúvať a opäť sa rozčuľujem nad tým, prečo namiesto toho Justina Biebera nepozeráme z rôznych kútov obchodov, telky a reklám radšej na neho - SEAN McDonagh :)


Keď som prvýkrát pozerala jeho video a zatiaľ len hral hovorila som si, že celkom môj typ. Videla som v ňom Stefana z upírskych :D no a potom keď otvoril ústa a počula som ten hlas, bol to úplne môj typ :D Úprimne poviem, že stačila by mi tak pol minútka pri ňom naživo a išla by som s ním hocikam a hocikde :D :D. Dobre, preháňam ale vážne má veeľkú, veľkú nádej aby bol dobrý a známy. Priala by som mu to :) Neskutočne krásny a nezvyčajný hlas.


Trafila som sa aj do vkusu niektorej z vás? :)

3 komentáre:

  1. Tým hlasom mi pripomína Roberta Pattinsona, keď spieva :D či je to poklona alebo kritika, sama netuším. Hlas má príjemný, ale ja som sa zamilovala už do iných :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie je to celkom môj typ, ale hlas má dobrý. Páči sa mi, že mu to tak trošku chrapčí. To mám rada, keď chlap spieva. A keď som si prečítala ten koment od Kiky nado mnou tak fakt má niečo spoločné s Pattinsonom. :D Má talent :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny hlas, má niečo v sebe zaujímavé, čo vie upútať a ten výzor

    OdpovedaťOdstrániť