nedeľa, 22. septembra 2013

Týždňové novinky

Ahojte :)

Ako ste si určite všimli nepribudol žiadny článok, ani komentár. Nemám vôbec prehľad vo vašich blogoch za tento týždeň a to len z jedného dôvodu - prežila som svoj prvý týždeň na výške :D 


Mám toho už vyše hlavy a pochybujem aj vôbec, že budem tento druhý týždeň dokonale pripravená. Nemám šancu. Vážne je to náročná škola a to ma presvedčili už hneď prvý týždeň. To je čo povedať. Musím si nájsť svoj systém a až potom si určite čas nájdem aj na blog. Nechcem ho len tak nechať. Navyše začínam spolupracovať s Miss Sporty, z čoho sa veľmi teším :) 

Teraz som doma a do Košíc sa opäť chystám v pondelok. Uvidíme ako sa zariadim tentoraz ale môžem vám povedať, že nový život ďalej od domova sa mi  páči aj napriek tej kope povinností ;) 


4 komentáre:

  1. Vidíš, som aj zabudla, že tak skoro začínaš, lebo veľa známych začína až teraz od pondelka(i keď jedna kamarátka bude začínať už tretí týždeň, je na LF v MT). Máš aspoň dobrý rozvrh? Nejaký voľný deň? Lebo keď som videla náš neoficiálny rozvrh, skoro som spadla zo stoličky, ani jeden deň voľný nemá :(

    Nech sa ti darí, a verím tomu, že ti tam je fajn aj napriek toľkému učeniu, čo ťa tam čaká. Si na intráku či na priváte? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám veľmi dobrý rozvrh :D mám stále niečo akurát v piatok 2 prednášky na ktoré sa asi vykašlem :D aaa som na intráku :) Ak by nebol ešte taký drahý tak by to bolo úžasné ale aj tak som spokojná :)

      Odstrániť
  2. tak nech sa ti darí :))))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť